Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינת אוכל שמתאימה במיוחד בשבילכם

פינת אוכל שמתאימה במיוחד בשבילכם
קרדיט אפריל פינות אוכל בע"מ

פינת האוכל היא בבתים רבים המקום הפופולרי ביותר לבילוי משותף של כל בני הבית- בין אם בארוחות חג, קבלת שבת או אפילו סתם ישיבה משותפת בשבת בבוקר. בנוסף לכך, היא גם המקום בו אנו מארחים בני משפחה מורחבת או אפילו חברים לסעודה משותפת, חגיגת יום הולדת או סתם ערב משותף. בשורה התחתונה, פינת אוכל היא פינה שוקקת ולכן חשוב להקדיש טרם קנייתה את מלוא תשומת הלב, כמו גם לשקול בצורה מעמיקה מאפיינים חשובים מאין כמותם כמו נוחות, איכות, עיצוב ואסתטיקה, קלות הניקיון והתחזוקה ואפילו הגודל וכמות הכיסאות אשר מתאימים לה. אתם מעוניינים לרכוש פינת אוכל חדשה שתשרת אתכם, ולא אתם אותה?  לא יודעים היכן להתחיל את החיפושים?  בחברת אפריל פינות אוכל תוכלו למצוא בסניפים וגם באתר האינטרנט מבחר עצום של פינות אוכל, כסאות מתאימים, כסאות בר ומזנונים מעוצבים ואיכותיים שיוכלו לשרת אתכם לשנים רבות במחירים משתלמים במיוחד. 

פינת אוכל שמתאימה במיוחד בשבילכם
קרדיט אפריל פינות אוכל בע"מ

ורסיטליות היא שם המשחק

מרבית המשפחות נוהגות לארח מפעם לפעם בני משפחה נוספים או חברים לארוחה משותפת או סתם ישיבה חברית. לכן, במעמד רכישת פינת האוכל החדשה שלכם, כדאי לתת את הדעת על שולחנות אוכל נפתחים, הניתנים להרחבה במידת הצורך. פתרון זה הוא אידיאלי למשפחות קטנות שמעוניינות לארח מדי כמה זמן, אך אינן זקוקות באופן שגרתי לשולחן גדול ורחב אשר תופס מקום רב.  ניתן למצוא כיום בחנויות השונות שולחנות נפתחים בעיצובים יפהפיים במגוון מנגנוני פתיחה כך שכל אדם, אפילו לבדו, יוכל לפתוח את השולחן במהירות על מנת לאפשר מרחב ישיבה נוסף ונוח.

להתאים את העיצוב לשאר הבית

כאמור, ניתן למצוא היום בחנויות הרהיטים השונות שולחנות לפינות אוכל במגוון עצום של עיצובים ממבחר רחב של חומרי גלם- בין אם מדובר על עץ מלא מסוגים שונים, פורמייקה, מתכת או אפילו אבן וזכוכית, וודאי תוכלו למצוא את העיצוב המועדף עליכם של פינות אוכל. צבעים, מרקמים, גודל השולחן וכמות האנשים שהוא יכול להכיל סביבו, ואפילו צורות שונות הן גם קריטריונים נוספים כאשר מעוניינים לרכוש פינת אוכל חדשה. ניתן למצוא כיום שולחנות עגולים, מלבנים ואפילו מתומנים אשר לכל אחד מאפיינים מיוחדים, יתרונות ואילוצים שיכולים להתאים (או לא להתאים) לבית זה או אחר. בנוסף, כיום אף מקובל בחנויות נבחרות ומנוסות במיוחד לבחור באפשרות של עיצוב שולחן באופן אישי על פי הצרכים הממוקדים של משפחה זו או אחרת, וכך ליצור יחדיו את השולחן המושלם, בלי פשרות ובלי אכזבות מיותרות.

להתאים את הכסאות לשולחן פינת האוכל

בכל הנוגע אל פינות אוכל, ההתאמה בין השולחן המרכזי לבין הכיסאות מהווה ערך מפתח בעיצוב הפינה כולה- חשוב להתאים בין הצבעים, המרקמים ואפילו חומרי הגלם של השולחנות והכסאות השונים, כמו גם להקפיד על רכישת כמות מספקת של כסאות. טיפ של מומחים בכל נושא עיצוב הבית הוא לרכוש שניים שלושה כסאות יותר מכמות בני הבית למקרה בו מארחים אורחים, או אפילו במידה והמשפחה מתרחבת בנסיבות משמחות. 

כמה טיפים אחרונים

ישנם כמה טיפים אחרונים שכדאי לתת עליהם את הדעת במעמד הרכישה, כמו תנאי הרכישה עצמה- האם קיימת אחריות על הריהוט הנרכש? במידה ומדובר על רכישה אונליין, מה הם תנאי ההחזרות וההחלפות במידה וקיימת חוסר התאמה או חוסר שביעות רצון?   למשל, בחברת אפריל פינות אוכל הנחשבת לאחת החברות המובילות בשוק בתחום, ניתנת אחריות של 5 שנים על כל פינות האוכל, אותן ניתן לרכוש אונליין ובשלושת הסניפים של הרשת. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...