Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ZOHO CRM – מיליונים מנהלים כך את קשרי הלקוחות

ZOHO CRM – מיליונים מנהלים כך את קשרי הלקוחות
קרדיט FREEPIK

פעילות עסקית של חברה מושתתת על הלקוחות שלה. ללא לקוחות, לחברה אין זכות קיום. הקשר עם לקוחות החברה דורש תחזוקה מתמדת על מנת שלא לאבד אותם בקרב מול החברות המתחרות. לכן חשוב להשקיע את מלוא תשומת הלב הניהולית בניהול קשרי הלקוחות ולהפקיד את המשימה בידי מוצר בעל שם עולמי בתחום קשרי הלקוחות – ZOHO CRM.   

קרדיט FREEPIK

ניהול קשרי לקוחות – משימה בעלת חשיבות עליונה

אחד האתגרים המרכזיים של חברות הייטק, מסחר ושירותים הוא ניהול נכון של קשרי הלקוחות. לתחום קשרי הלקוחות יש שני מישורים מרכזיים שלכל אחד מהם מערכת כללים אשר דורשת מהחברה לעמוד בהם על מנת להגדיל את פעילותה העסקית ולהימצא בצמיחה מתמדת. 

מישורי ניהול קשרי הלקוחות

המישור הראשון הוא המישור של הקשר עם הלקוחות הקיימים. עצם העובדה שלקוח מסוים בוחר לרכוש את המוצר המשווק על ידי החברה באופן קבוע, אינו בהכרח מחייב כי אותו לקוח צפוי להתמיד בכך בעתיד. שימור הקשר עם הלקוח מחייב יצירת ערוצי תקשורת מגוונים ופניה מצד החברה גם שלא במסגרת אספקת המוצר או השירות ללקוח. 

המישור השני הוא המישור של הקשר עם לקוחות פוטנציאליים. המעבר לעולם ממוחשב, מייצר חוסר סבלנות מצד לקוחות פוטנציאליים לממשקים מיושנים ולעיכוב בקבלת מענה מהחברה אליה הם פונים. מסיבה הזו, חברה השואפת להגדיל את קהל לקוחותיה, זקוקה לפתרונות מתקדמים בתחום הלידים ויצירת הקשר הראשוני עם הלקוח הפוטנציאלי.

ניהול נכון דורש מערכת חזקה

על מנת לעמוד באתגרים הנגזרים מכל מישור בניהול הקשר מול הלקוח, החברה זקוקה למערכת חזקה, יעילה ואמינה, אשר יש ביכולתה לספק מגוון של כלים שתכליתם לייצר ערוצי קשר אידיאליים בין החברה לבין הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלה. המערכת האידיאלית עבור ניהול קשרי לקוחות היא מערכת ה- CRM של חברת ZOHO. 

מערכת ה- CRM של ZOHO – מוצר עולמי

ZOHO היא מפתחת המוצר ZOHO CRM, אשר זוכה להצלחה בקרב מאות אלפי עסקים בעולם ולמעלה מ- 75 מיליון משתמשים בו. מדובר במוצר הניתן להטמעה על ידי חברת TAMAYO, המכיל מגוון כלים לניהול מקוון של העסק ומעבר למחשוב ענן בצורה מתקדמת, אמינה ופשוטה לתפעול. מוצר ה- CRM ZOHO, זוכה להערכה רבה חברות מחקר בינלאומיות כמו Gartner ו- Forrester וכתבי עת כמו PC Magazine העוסקים בדירוג מוצרים טכנולוגיים. 

מערכת ה- CRM של ZOHO – מגוון כלים לשימור הקשר

מערכת ה- CRM של ZOHO המוטמעת על ידי חברת TAMAYO, זוכה להערכה גבוהה, הודות לכלים אותם היא מספקת למשתמשים שלה. כלים אלו כוללים אפשרות נוחה לניהול לידים ותיעוד פניות של לקוחת קיימים, אפשרות לקליטת משוב מהלקוח אודות השירות שסופק לו, ניהול קשר עם הלקוח במגוון ערוצי תקשורת, דיוור לרשימות תפוצה ויכולת מעקב אודות הקשר עם הלקוח על ציר הזמן.

ניהול לידים ותיעוד פניות

אחד הכלים החשובים ביותר בעת ניהול קשרי לקוחות, הוא ניהול מיטבי של הלידים. ליד הוא מונח המשמש לתיאור פניה של לקוח חדש המתעניין במוצר המסופק על ידי החברה. באמצעות תיעוד מתקדם, דואגת המערכת של ZOHO CRM, המוטמעת על ידי חברת TAMAYO, כי כל ליד יזכה לתיעוד מפורט. 

כלי משוב עבור הלקוח

כאשר חברה משתמשת בכלי כמו זוהו, ניתנת בידיה האפשרות למדוד תהליכים מול לקוחות הקצה, כמו גם את שביעות הרצון או היעדרה מהתהליכים השונים שמנוהלים בעסק. ללא יכולת לנטר ולשפר –פוטנציאל הצמיחה של העסק הופך מוגבל יחסית. 

במקרים הכוללים פניה יזומה מצד ההחברה לשם קבלת משוב אודות נקודות לשימור או נקודת לשיפור אודות השירות שסופק, עשוי הלקוח להביע אמון או להעביר ביקורת על המוצר או השירות. ככל שלמשוב שייכתב יינתן מענה הולם על ידי החברה כך תגבר נאמנו ת הלקוחות. ZOHO CRM, המותקנת על ידי חברת TAMAYO, מכילה כלי משוב הניתן לשליחה אוטומטית ללקוחות החברה לאחר אספקת מוצר או שירות. 

ניהול קשר בערוצי תקשורת מתקדמים

המערכת של ZOHO CRM, המוטמעת בצורה מלאה על ידי חברת TAMAYO,מכילה כלים מתקדמים וקלים לתפעול, המאפשרים יצירת קשר בצורה נוחה עם לקוחות החברה. התקשורת עם הלקוחות יכולה להיות בצורה טלפונית, במייל או בצ'אט. 

דיוור באופן מרוכז למספר רב של לקוחות

המערכת המוטמעת על ידי חברת TAMAYO, מכילה כלי דיוור המאפשר הכנה של רשימת תפוצה של כלל הלקוחות או לקוחות בעלי מאפיינים מסוימים, לצורך דיוור של מידע אותו מבקשת החברה להעביר בתפוצה רחבה. כך למשל, אם החברה החליטה למכור מוצר מסוים בהנחה, באפשרותה לדוור את ההחלטה הזו לרשימה רחבה, מתוך תקווה כי ההנחה תניע מי מלקוחותיה לביצוע רכישה. 

יכולת לעקוב אחר כלל המידע הנוגע ללקוח

המערכת של ZOHO CRM, הניתנת להטמעה על ידי חברת TAMAYO, מאפשרת למנהלי החברה ועובדיה גישה לנתונים בה, לבצע מעקב אחר כל אספקט אשר נוגע ללקוח ספציפי או לקבוצת לקוחות. כך, ניתן לעקוב אחר הזמנות של לקוח מסוים בזמן הווה על ציר הזמן, כמו גם לבחון האם פניה שהוגשה על ידו טופלה על ידי עובדי החברה ובאלו זמני תגובה. 

הטמעת מערכת ה- CRM של ZOHO – הבסיס להצלחה של החברה

ZOHO CRM היא המפתח עבור כל חברה החפצה בגדילה וצמיחה, לנהל כהלכה את התקשורת עם לקוחותיה שהוא בין האספקטים החשובים ביותר בניהול חברה, אם לא החשוב מכולם. הטמעת המערכת של  ZOHO CRM היא הליך פשוט אשר רווח גדול בצדו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...