איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

בשנים האחרונות לקוחות רבים עברו אט אט לקנות פחות בחנויות והעדיפו להזמין מוצרים באתרי האינטרנט השונים. בתחילת הקורונה מכיוון שרוב החנויות נסגרו כמות הקניות באינטרנט קפצה באופן מטאורי וגדלה לממדים עצומים. הלקוחות מאד נהנו מהעובדה שהם בבית ומגיעים שליחים עם חבילות של מוצרים שונים שהם הזמינו, בכל תחומי החיים.

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

קניות של מזון באינטרנט

בנושא הקניות של מוצרי מזון וירקות באינטרנט, ללא קשר לקורונה כמות הלקוחות שמעדיפים להזמין באופן רגוע במחשב את כל הפריטים הנחוצים להם מתגברת מיום ליום. גם בימי הקורונה רבים מהלקוחות העדיפו לא לצאת למרכזים המסחריים והם המתינו לקבלת ארגזי המשלוח. כך הם הזמינו מראש מוצרים שונים שיספיקו להם לפרק זמן של שבועיים ואף יותר וכדי שלא היה להם כל צורך לצאת החוצה.

עם הזמן החלו לצוץ הרבה מאד אתרים חדשים אשר הציעו ללקוחות עסקאות אטרקטיביות של משלוחים הביתה הכוללים מזון, חומרי ניקוי, כלים חד פעמיים, מוצרי מזון בסיסיים ועוד. ללקוחות רבים היה הרבה יותר נוח להזמין מהאתרים הקטנים יותר יחסית, כיוון שהמחירים שבהם מצוינים, יש להם היצע נרחב של מוצרים והמשלוחים הם מאד מהירים. בדרך זו אין צורך להמתין פרקי זמן ארוכים מרגע ההזמנה ועד הגעת המשלוח.

קניות של בגדים באינטרנט

בשנים האחרונות ישראלים רבים נהגו להזמין הרבה מאד ביגוד מאתרים פופולריים כמו עלי אקספרס, אמזון ו – next. אך בימי הקורונה לא היו משלוחים ארצה ולכן כל הקניות בוצעו מאתרי אינטרנט ישראליים. בגדי תינוקות, בגדי ילדים לכל הגילאים, בגדי גברים, נשים והנעלה לכל המשפחה. הקמעונאים הבינו שאתר האינטרנט הוא מקור ההכנסות היחיד שלהם בימי הקורונה ולכן רובם עשו כל שאפשר כדי לספק את ההזמנות תוך פרקי זמן קצרים כדי ליצור שביעות רצון של הלקוחות במטרה שיבצעו רכישה נוספת בעתיד.

אתרי אינטרנט חדשים ומשודרגים

מגפת הקורונה הובילה עסקים רבים להקים במהירות באמצעות משרד פרסום דיגיטלי אתרי איקומורס כדי להציע לקהל את המוצרים שלהם. הם העלו לאתר מידע על כל הפריטים שיש במחסנים, תוך פירוט מלא של גודל, מידה, צבע וכל נתון רלוונטי נוסף. ההקמה המהירה של האתרים בוצעה באופן מקצועי תוך הקמת מערך אבטחה של אפשרויות הסליקה באמצעות כרטיסי האשראי ואופציות התשלום הנוספות כמו Pay pal  ביט ועוד.

מי שכבר היה ברשותו אתר אינטרנט מקוון הוסיף לקטגוריות המכירה גם מוצרים נוספים שעד עתה לא נמכרו דרך האתר. זאת כיוון שזהו אפיק ההכנסות היחיד ולכן קיימת חשיבות רבה ליצור את מקסימום המכירות.

משרד הפרסום חשף באמצעות קידום אורגני, קידום ממומן, פרסום דרך הרשתות החברתיות ודרכים נוספות, את האתרים המכירתיים כדי לסחוף כמה שיותר לקוחות שייהנו מהמבחר ויקבלו החלטה לרכוש מוצרים אשר נחוצים להם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איזה מעקה ברזל מתאים למרפסת
עוברים לבית עם מרפסת? יש לכם את ההזדמנות לעצב את...
זומנתם לוועדת משמעת באוניברסיטה? כך תפעלו
לימודים באוניברסיטה הם תקופה משמעותית וחשובה ממנה יוצא אדם עם...
קידום אתרים אורגני: המפתח להצלחה בעולם הדיגיטלי
האם אתם מרגישים שהאתר שלכם נעלם בין מיליוני התוצאות בגוגל?...
אידוי חכם – איך לבחור את המכשיר שמתאים לכם בלי ליפול על גימיקים?
עולם מכשירי האידוי מתפתח במהירות מסחררת, ועם כל יום שעובר...
השדרוגים והחידושים העדכניים בתחום האופנה
אונקל צבאי: מרכיב חיוני לציוד המודרני בעידן הבטחוני שבו אנו חיים,...
פתרונות רובוטיים מתקדמים לשיפור הייצור וייעול התהליכים
בשנים האחרונות, הגידול בדרישות הייצור והתחרותיות בשוק הביאו להתפתחות טכנולוגית...
פתרונות טיפול מותאמים אישית למשברים נפשיים פעילים
חלופת אשפוז פסיכיאטרי בתקופה המודרנית, מתפתחת הבנה הולכת וגוברת לכך שחלופת...
אנחנו יכולים ללמד את הילדים שלנו על העולם החדש
לילדים שלנו מגיע לחיות בעולם טוב. אנחנו הרי עושים ונותנים...
תביעות נזיקין: מסוגי התביעות הנפוצות ביותר
תביעות נזיקין הן מסוגי התביעות הנפוצות ביותר. לצערנו, לאנשים רבים...
מה ההבדל בין חקירת משטרה לבין כתב אישום – ומה זה משנה לניהול התיק הפלילי?
הליך פלילי הוא מסע מורכב הכולל מספר תחנות משמעותיות, כאשר...
דילוג לתוכן