Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

החלטתם שאתם רוצים להוביל את האתר שלכם אל המקום הראשון של תוצאות החיפוש? מעולה! קבלת פניות מגולשים שהגיעו באופן טבעי מתוצאות החיפוש, יכולה להכפיל ואפילו לשלש את כמות העסקאות החדשות של העסק שלכם.

ועכשיו אחרי שהחלטתם שאתם אכן מוכנים לבצע השקעה כספית שכזו, הגיעה השעה לבחור את חברת הקידום והשיווק שתיקח את הנכס הדיגיטלי שלכם אחר כבוד אל עבר המקומות הראשונים. אבל איך מתחילים?

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכםחברת הקידום איננה יכולה להיעשות על רגל אחת, וחשוב לבצע סקר שוק מקיף לפני שמגיעים למעמד של חתימת עסקה. לא פעם לקוחות שמתחילים עבודה אל מול חברת קידום, עושים זאת עם התרגשות שמלווה בחשדנות וחשש. אחרי שתבצעו את בדיקות האיכות הבאות, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

בדקו היטב את תיק העבודות

כל חברת קידום אתרים בגוגל חייבת להוכיח לגולש שזה עתה נכנס לאתרה, כי היא אכן מנוסה ומכירה את השוק. לכן, חפשו ישר את תיק העבודות של בית העסק.

לא מספיק לראות לוגואים שמתנוססים אחר כבוד בדף הבית, חפשו אחר תוצאות בפועל או במילים אחרות – מה בשורה התחתונה? האם ישנן מילים שבהן חברת הקידום מתגאה ומציגה? האם יש אתרים שאותה החברה בנתה? האם יש דוגמאות לדפי נחיתה? למודעות ועיצובים שונים בפייסבוק?

ככל שחברה מציגה תיק עבודות מנופח יותר, כך אנחנו יכולים להתרשם שהיא מביאה עמה ניסיון מקצועי ארוך שנים והיכרות ארוכה עם עולמות השיווק למיניהם החל מ-SEO ועד לקידום ממומן.

חפשו אחר ביקורות

להסתכל ולהתרשם מן הפרטים שבאתר זו דרך אחת לבסס את סקר השוק. עתה חפשו אחר מידע שקיים מחוץ לאתר דרך שתי חזיתות עיקריות:

כרטיס עסקי של גוגל – הכרטיס העסקי של גוגל שנקרא גם Google My Business, מוצג לנו באתר מיד אחרי שאנחנו רושמים את שם העסק. בכרטיס זה, אנו יכולים למצוא מגוון רחב של ביקורות שונות שנכתבו על-ידי הגולשים.

פייסבוק – בדקו ברשתות החברתיות ובעיקר בקבוצות ופורומים רלוונטיים, אם ישנם אנשים שהתנסו עם אותה חברת הקידום. במרבית הפעמים, תפגשו בכאלו שכבר התנסו בעבר עם החברה והם יוכלו להעניק לכם את דעתם הכנה.

אל תוותרו על שיחה טלפונית

יש הבדל משמעותי בין המידע שקיים באינטרנט לבין הכימיה שיכולה להיווצר במהלך השיחה. אל תהססו להשתמש גם באינטואיציות שלכם ונסו לבדוק מה הרושם שאתם מקבלים במעמד השיחה.

האם הורגש לכם כאילו ומדובר בשיחת מכירה שרק מנסה להוביל אתכם לחתום על עסקה? או שמא הרגשתם שזו שיחה כנה שבה מנסים להבין בדיוק מה הם הצרכים שלכם וכיצד ניתן לספק את השירות הטוב ביותר?

ההבדלים המשמעותיים הללו יכולים להשפיע על הבחירה ולעשות את כל ההבדל כשזה מגיע לבחירת החברה הנכונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...