סי איי -מחקרי שוק וייעוץ

סי איי -מחקרי שוק וייעוץ
קרדיט - Pixabay

היסטוריה והקמה

החברה החלה את דרכה במשרדים קטנים והתפתחה במהירות, והיום היא מתפרסת על פני משרדים גדולים ומפוארים. עם השנים, החברה צמחה והפכה למכון מחקר מוביל בישראל, עם קשרים ענפים עם 10 גופי מחקר באירופה ומזרח אירופה, והחברות בארגון המחקר האירופאי ESOMAR ובאיגוד מכוני המחקר הישראלי.

תחומי פעילות

החברה מתמחה במגוון תחומי מחקר, כולל:

  • מחקרי שיווק: בחינת התנהגות צרכנים, זיהוי מגמות שוק ואסטרטגיות פרסום.
  • מחקרי מותג: הערכת חוזק המותג ומעמדו התחרותי, כולל באונליין.
  • אפקטיביות פרסום: בחינת השפעת קמפיינים פרסומיים על הצרכנים.
  • מחקרי חווית לקוח: ניתוח חוויות הצרכן ושיפור חווית הלקוח.
  • מחקרים פנים ארגוניים: ניתוח תהליכים פנימיים בארגונים ושיפורם.
  • מחקרי הערכה, בקרה ופיקוח: פיקוח על פרויקטים ובדיקת עמידתם ביעדים.
  • שיתוף הציבור ובעלי עניין: תהליכים לשיתוף הציבור בקבלת החלטות ושילובם בבעלי העניין.

שיטות וכלים

החברה משתמשת במגוון כלים מתקדמים לביצוע מחקרים:

  • BPE – הערכת חוזק המותג ומעמדו התחרותי: כולל באונליין.
  • Bench Your Web: מוניטור חדשני המנתח את ביצועי אתר החברה בהשוואה למתחרים ומציע שיפורים.
  • AD EFFECT: מודל אפקטיביות פרסום Ad Effect 360 לבחינת אפקטיביות הפרסום.
  • מודל להערכת פרזנטורים: כלי להערכת הצלחת הפרזנטורים בקמפיינים.
  • מיפוי שוק: איתור מניעים וחסמים בשוק, ובחינת היקפים ותכולה.
  • In The Moment: ליווי הצרכן לפני, תוך כדי ואחרי הקנייה ובחינת התנהגותו.
  • POS: בקרה ומיפוי מדפים בנקודות מכירה למקסום תחרותיות.
  • CDB: כלי תומך החלטה לשדרוג בחירת פריטי אופנה לייצור קולקציה.
  • C4S: מוניטור לקוח סמוי המקשר בין חווית הלקוח והמוכרנות לביצועי מכירה.
  • U&A: בחינת שימושים ועמדות צרכנים בנוגע למוצרים או שירותים.

לקוחות ושיתופי פעולה

החברה גאה בשירותיה למאות חברות וארגונים במגזרים שונים, כולל משרדי ממשלה, גופים פרטיים ועסקיים, תעשיית הרכב, אופנה, פיננסיים, בריאות, קמעונאות, מזון, קוסמטיקה, חשמל ואלקטרוניקה, נדל"ן ועמותות.

ערכים ושירותיות

החברה דוגלת בשירותיות, אותנטיות וחתירה לשינוי מתמיד. היא שואפת להוסיף ערך ללקוחותיה על ידי הבנת הצרכים הייחודיים שלהם ומתן פתרונות מותאמים אישית. בכל בוקר, הצוות מתעורר עם המטרה לעזור ללקוחות להתמצא במרחב שבו הם פועלים, לשפר את חווית הלקוח ולקבל החלטות נכונות יותר.

לסיכום

החברה החלה את דרכה במשרדים קטנים והתפתחה במהירות למכון מחקר מוביל בישראל. עם השנים, היא ביססה קשרים ענפים עם 10 גופי מחקר באירופה ומזרח אירופה, והצטרפה לארגון המחקר האירופאי ESOMAR ולאיגוד מכוני המחקר הישראלי. החברה מתמחה במגוון רחב של תחומי מחקר, כולל מחקרי שיווק, מותג, אפקטיביות פרסום, חווית לקוח, מחקרים פנים ארגוניים, ומחקרי הערכה, בקרה ופיקוח. היא משתמשת בכלים מתקדמים כמו BPE להערכת חוזק מותג, Bench Your Web לניתוח ביצועי אתרים, AD EFFECT למדידת אפקטיביות פרסום, ומיפוי שוק לאיתור מניעים וחסמים. בנוסף, החברה משרתת מאות חברות וארגונים במגזרים שונים, כולל ממשלה, תעשייה, בריאות וקמעונאות. ערכיה כוללים שירותיות, אותנטיות וחתירה לשינוי מתמיד, עם מטרה להוסיף ערך ללקוחות באמצעות הבנת צרכיהם הייחודיים ומתן פתרונות מותאמים אישית. החברה ממשיכה לשאוף למצוינות ולהיות שותפה אמינה ואסטרטגית בקבלת החלטות וניהול תהליכים בשוק המודרני.

לכניסה לאתר

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מחפשת שמלת ערב? כל הטיפים שיעזרו לך לבחור נכון
אם יש לך אירוע חשוב בקרוב או אם את בעלת...
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
דילוג לתוכן