אזור תל אביב והסביבה הוא אחד האזורים התחרותיים ביותר בישראל מבחינה עסקית. זהו אזור רווי בבעלי מקצוע ונותני שירות שמתחרים זה עם זה על תשומת הלב של תושבי האזור אך לא רק. מאות אלפי אנשים נכנסים לאזור גוש דן מכל רחבי הארץ במהלך כל יום. חלקם עובדים באזור, אחרים מגיעים לכאן כדי לרכוש שירותים ומוצרים מבעלי עסקים באזור.
כיצד יוצרים נראות שמושכת את הלקוח להגיע דווקא אל העסק שלך ולאפשר לך להתחרות על תשומת הלב? ישנן דרכים פיזיות ונראות לעין לעשות זאת טוב ולהגיע לקהל רב של לקוחות בקלות. ממתקני תצוגה ועד שלטים איכותיים.
בניית מיתוג חיצוני לעסק
המילה מיתוג מלווה היום בעלי עסקים רבים, שעוברים תהליך מיוחד במינו כדי ליצור את השפה הויזואלית של העסק. מה שהיה בעבר תהליך פשוט של הדפסה על גבי מוצרי דפוס או הדפסת שלטים לעסק, הפך היום לתהליך שבו אנחנו עוברים יחד עם מעצב או מומחה למיתוג דרך ארוכה כדי לדייק את המסרים של העסק.
את המוצר הסופי, הלוגו, המוטו הפרסומי, הצבעים שיזוהו עם העסק, אנחנו יוצקים אל המוצרים החיצוניים שיפרסמו את העסק שלנו בכל רחבי תל אביב והסביבה. שלטים גדולים כמו שלטי חוצות, מסכים אלקטרוניים לפרסום העסק או שילוט איכותי לכניסה לעסק או על בניין העסק, כל אלו הם בגדר מוצר חובה.
כדי שהלקוח ידע איפה אתה נמצא, מי אתה ומה אתה עושה, אתה חייב להשקיע בהדפסה על שלטים איכותיים ובולטים בשטח. מיתוג חיצוני זה מתבטא כאמור גם בסביבה הקרובה לעסק, אך גם בכל רחבי העיר.
המיתוג בתוך העסק
לא מספיק לבלוט מחוץ לסביבת העסק כדי להביא לקוחות. מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים מגיעים אל העסק מדי יום, בין אם מדובר בחנות או בנותן שירות. חלקם קונים או מבצעים עסקאות, אחרים מגיעים רק כדי ללמוד על העסק ואולי בעתיד יקנו או יקבלו שירות.
מיתוג בתוך העסק חשוב לשני הקהלים האלו – הלקוחות הקיימים שעליהם אנחנו רוצים לשמור והלקוחות הפוטנציאליים שנכנסים לתוך העסק כדי להכיר אותנו ועדיין לא ביצעו קנייה.
מיתוג בתוך העסק כולל שימוש בשלטים פנימיים לצד מתקני תצוגה איכותיים שמציגים את הסחורה או את השירות בצורה הטובה ביותר.
היום אפשר ליצור מתקני תצוגה ממותגים שמשלבים בין פרסום העסק ובין הצגה של מוצרים או שירותים. מתקני התצוגה שמוצעים על ידי החברות המתמחות ניתנים להתאמה מיוחדת לכל עסק ואפשר לבחור מבין סוגים רבים של מתקנים.
לסקרן את הלקוח ולגרום לו להישאר
כדי ליצור נראות ויזואלית טובה ולהביא את המיתוג שלך לעבוד בשבילך, אתה חייב ליצור מערכת יחסים בין מה שמפרסם אותך מחוץ לעסק – למשל שלטים גדולים המפוזרים ברחבי תל אביב והסביבה ובין מה שקורה בתוך העסק – מתקני התצוגה.
שני הכלים האלו מדגישים מי אתה, מחדדים את המסר של החברה ועוזרים לך להגיע לקהל רב יותר של לקוחות ולגרום להם להישאר.