Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירות לקוחות של חברות ואפליקציות

שירות לקוחות של חברות ואפליקציות
צילום: Freepik

אין כמעט מי שמתנהל כיום ללא הטלפון הנייד שלו. הטלפון כבר מזמן לא רק טלפון אלא מחשב של ממש ועבור לא מעט אנשים גם כלי עבודה לכל דבר ועניין. ככזה – יש בו אפליקציות רבות ומגוונות שמסייעות להעביר את היומיום בצורה הרבה יותר טובה ונוחה וכמובן כזאת שאפשר לבצע בה פעולות מכל מקום כשכל מה שצריך זה רשת אינטרנט זמינה להתחבר אליה. לא מעט מהאפליקציות שיש בטלפונים הניידים של כמעט כל האנשים קשורות לבנקים, לתשלומים ולהתנהלות עם כרטיסי אשראי. נשאלת השאלה מה עושים ואיך מתנהלים כשצריכים לברר מידע או לשאול שאלות. כיום יש אתר אינטרנט שנקרא שירות בקליק ובו אפשר למצוא את הדרכים הכי טובות ונכונות ליצור קשר בצורה דיגיטלית עם מגוון רחב של חברות מוכרות, ובכלל זה בנקים וחברות אשראי.

צילום: Freepik

שירות לקוחות של חברות עם אפליקציות

האפליקציה של ביט כובשת בסערה את התחום של העברות כספים מהירות ותשלומים דרך אפליקציה נוחה וידידותית לתפעול ללא צורך לגישה לסניף הבנק או לאתר של הבנק. היא מקושרת לחשבון הבנק דרך פרוטוקולים מחמירים של אבטחה והגנה על מידע ואין כמעט מי שלא עושה בה שימוש בשנים האחרונות. מה קורה כאשר רוצים ליצור קשר עם ביט שירות לקוחות ? האפשרות המסורתית היא לחפש דרך האינטרנט את דרכי יצירת הקשר. האפשרות החדשנית והנוחה יותר היא דרך האתר של שירות בקליק. האתר מחלק את החברות המוכרות במשק לקטגוריות שבאמצעותן נוח מאד למצוא את החברה שאליה רוצים לפנות וכך לא צריך לבזבז הרבה זמן. בעמוד הייעודי שמוקדש לאפליקציה של ביט אפשר למצוא את ערוצי יצירת הקשר שמעמידה החברה לטובת הלקוחות שלה ולבחור בדרך יצירת הקשר הכי טובה ונוחה. לכל לקוח תהיינה ההעדפות האישיות שלו – שיחת טלפון, השארת הודעה או שליחת דואר אלקטרוני.

 

שירות לקוחות יעיל בעידן של תקשורת דיגיטלית

אין ספק שרשת האינטרנט פותחת הרבה מאד אפשרויות למתן שירות ללקוחות ומענה מהיר ויעיל ככל האפשר. זו הדרך הנכונה לפעול כיום, בעיקר בשל העובדה שרשת האינטרנט גם מאפשרת ללקוחות והגולשים חופש פעולה לבחור את החברות שהם משלמים להן ובהקלקת עכבר אחת הלקוחות יכולים לקבל החלטה שהם עוברים לקבל שירות מחברה אחרת על מנת לשפר את השירות שהם מקבלים ממנה. אין ספק שרק בדרך זו החברות ימשיכו לשפר את מערכי השירות שלהם ואפשר יהיה לוודא שאכן כל לקוח מקבל את המענה הכי טוב שהוא יכול לקבל, בדרך שהכי נוחה לו לפנות וכמובן תוך פרק זמן סביר והגיוני ללא המתנה ארוכה מדי. עם הזמן אפשר יהיה לראות עוד שיטות כאלה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...