עם תחילתה של סערה שלא נצפתה בשנים האחרונות בישראל, פעלה עיריית רמת-גן במתכונת נוהל סופה. המוקד העירוני פעל כמוקד מיוחד לתושבים לדיווח על תקלות ובעיות כתוצאה מהגשם וקלט מיום רביעי 2,713 שיחות. צוותים של העירייה העניקו מענה בכל שעות היממה, לרבות בסוף השבוע.
החל משעות הבוקר של יום רביעי הוזעקו צוותי מחלקת הביוב לטפל בפניות שהגיעו למוקד העירוני, עיקר הפניות היו בנושא הצפות כבישים, שנגרמו עקב היסחפות עלים לקולטנים. הפניות לגבי הצפות היו בכל רחבי העיר, צוותי המחלקה הגיעו למקום, ניקו את הסחף ואפשרו למים לזרום לצנרת הניקוז. התקבלו 16 פניות של נפילות עצים, חלקם עירוניים שטופלו ברובן על ידי קבלן של גנים ונוף, כיבוי אש וחלקם פרטיים. בנוסף אירעו תקלות חשמל אשר טופלו על ידי חברת החשמל.
תושבים רבים פנו למוקד במטרה לתרום שמיכות ותנורים. פניות של קשישים נענו מיד בקבלת תנור ושמיכות על ידי מחלקת הרווחה באמצעות השיטור העירוני.
ביום שישי בערב ובשבת אחה"צ הגיע ראש העיר, ישראל זינגר, למוקד העירוני על מנת לקבל דיווחים מהשטח ואף השיב למס' פניות של תושבים. ראש העיר שוחח עם אחת התושבות שביקשה לתרום תנור ואף להגיע בכוחות עצמה. ראש העיר הודה ושיבח את עזרתה. ראש העיר הודה לכל הצוותים שעמלו רבות למען תושבי העיר וכן לתושבים שתרמו ציוד לחימום.