Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הקיץ של הנוער  מופעים, סדנאות, מתחמים מיוחדים ופעילויות לבני הנוער של גבעתיים בחופש הגדול

הקיץ של הנוער   מופעים, סדנאות, מתחמים מיוחדים ופעילויות לבני הנוער של גבעתיים בחופש הגדול
קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

הקיץ בשיאו, ומחלקת הנוער במנהל החינוך בעירייה מקיימת מגוון רחב של אירועים ופעילויות לבני נוער. במהלך ההכנות לפעילויות הקיץ, נפגש צוות המחלקה עם בני ובנות נוער רבים מהעיר, במטרה לברר צרכים ורצונות ולבצע חשיבה משותפת על אירועי הקיץ. לאחר תהליך החשיבה, נבנה המתווה לפעילות הקיץ.

מתחמי ישיבה לנוער

לאור ההבנה כי בני ובנות הנוער מבלים בקיץ בעיקר בשעות הערב והלילה, נפתחו מתחמי ישיבה ייעודיים לנוער במרכזי הנוער וברחבי העיר.

קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

צ'יל פארק

מתחם "זולה" בפארק גבעתיים  הפועל בימי ראשון. המתחם יכלול מחצלות, פוטונים, משחקים, חטיפים ושתייה. בתאריך 25.7 יגיע למתחם השחקן מאור שוויצר, ותתקיים סדנת אומן בהנחייתו.

מרחבים פתוחים במרכז הנוער בית ראשונים

במרכז הנוער בית ראשונים, מתקיים בכל יום שני מרחב פתוח למסיימי שכבה ז', ובכל יום רביעי למסיימי שכבה ח', החל מהשעה 21:00. בני ובנות הנוער נהנים ממוסיקה, משחקים, קונסולות משחק, שיח בינם לבין עצמם, ושיח עם מדריכי נוער מצוות המחלקה, הנמצאים שם באופן קבוע ומהווים עבור המשתתפים דמויות חינוכיות משמעותיות

מרחבים פתוחים במרכז הנוער שז"ר

במרכז הנוער שז"ר מתקיים בכל יום שני מרחב פתוח למסיימי שכבה ח' ("OLIM LE TET"), ובכל יום רביעי לתיכוניסטים ("POP UP NIGHTS"). בני ובנות הנוער נהנים מפיצות "הום מייד" שנאפות במקום, על ידי הצוות המוביל של המרכז, המורכב גם הוא מבני ובנות נוער מהשכונה, וחניכי קבוצת "הבייקרי" הפועלת גם היא במרכז הנוער במהלך כל השנה. בתאריך 4.8, יגיע למרכז המפיק המוזיקאלי ישי סוויסה, לסדנת אומן.

הסלון

בנוסף למתחמי הישיבה הפתוחים, יפתח מרכז הנוער GVT HUB לבני ובנות נוער בשעות הלילה בחודשי הקיץ. בכל יום שלישי, יכולים קבוצות חברים להזמין את המקום לעצמם בלבד, החל מהשעה 22:00 בלילה, ולהנות מערב רגוע ואינטימי עם קבוצת החברים הקרובה. בתאריך 15.7, תגיע למרכז ה"האב" כוכבת הטיקטוק מיה דגן לסדנת אומן הומוריסטית על דימוי גוף, והמשתתפים ייהנו גם מארוחת המבורגרים משובחת.

שלישי גאה

לראשונה  בגבעתיים, נפתח השנה מתחם פתוח לבני ובנות נוער מהקהילה הגאה. מדי יום שלישי, החל מהשעה 20:00, נפתח אחד ממרכזי הנוער בעיר לנוער מהקהילה, בו יוכלו לשבת, לדבר, להכיר, ופשוט להיות ביחד.

מסלול יזמות וניהול

הקיץ נפתח לראשונה "מסלול ניהול ויזמות" במרכז היזמות GVT HUB. המסלול מאתר בני ובנות נוער (מסיימי ט' ומעלה) עם יכולות ומוטיבציה לביצוע תפקידי ניהול במרחב יזמי וחדשני.במסגרת ההשתתפות במסלול, בני ובנות הנוער יעברו מפגש הכנה, סדנת חשיבה עיצובית, סטוריטלינג, עמידה מול קהל ועוד. מבין משתתפי הקורס, יבחרו מספר בני ובנות נוער שיהיו חלק מדירקטוריון ההאב – הצוות המוביל והמנהל של מרכז היזמות העירוני לנוער.

ספורט

במהלך הקיץ מתקיימים טורנירים של כדורגל וכדורשת לבני ובנות הנוער בעיר. כמו כן, מתחם הנינג'ה החדש שבמגדל השחר פתוח עבור בני הנוער בלילות. 

מוסיקה

מרכז המוזיקה לנוער "בייס" מציע במהלך השנה מגוון פעילויות, קבוצות וקורסים בתחום המוסיקה.

במהלך הקיץ בני ובנות הנוער מוזמנים לשריין את המרכז כחדר חזרות לעצמם ולהרכבים שלהם. בכל יום חמישי החל מהשעה 20:00 מתקיימים במקום ערבי ג'אם פתוחים, אליהם מגיעים נגנים ונגניות מהעיר לנגינה משותפת וספונטנית.

בתאריך 5.8, יתקיים מופע הלהקות השנתי של נוער גבעתיים, בו יעלו לבמה כ-10 להקות המורכבות כולן מבני ובנות נוער. הלהקות מלוות במהלך כל הקיץ על ידי צוות הבייס, ועל ידי צוות "רוקט סטודיו – סטודיו למוסיקה" בגבעתיים, המפיק את המופע בשיתוף פעולה עם צוות מחלקת הנוער.

צרכים מיוחדים

מחלקת הנוער שמה לה למטרה להנגיש ולקדם פעילויות מגוונות לבני ובנות נוער עם צרכים מיוחדים, ובמהלך הקיץ בני ובנות הנוער כולם מוזמנים ומשולבים בכל הפעילויות. כמו כן, גם במהלך הקיץ ממשיך להתקיים "המועדון החברתי" בכל יום ראשון אחרי הצהריים במרכז הנוער שז"ר, בו המשתתפים יושבים, משחקים, מדברים, ועוברים פעילויות בנושאים שונים.

בנוסף לפעילויות השוטפות בחודשי הקיץ, יתקיימו גם  ופעילויות נוספות כמו מופע סטנד אפ של גיא הוכמן, הופעה של רן דנקר, טורניר פיפ"א, אוטו גלידה ייחודי אשר יסתובב בין גינות העיר ויחלק גלידות לנוער תוך כדי הפעלת חידונים ועוד. 

על מנת לקבל עדכונים על כל הפעילויות, מוזמנים לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של המחלקה noar.giv  ועמוד הפייסבוק- "נוער גבעתיים". 

טל גזית, מנהל מחלקת הנוער: "השנה האחרונה זימנה לנו אתגרים רבים בכל תחומי חיינו, והקשתה מאד על קיום מפגשים ופעילויות חברתיות. לקראת הקיץ הבא עלינו לטובה, צוות מחלקת הנוער בשיתוף בני נוער רבים מהעיר בנו תכנית מגוונת ועמוסה בתוכן איכותי המותאם לכלל הגילים. זאת במטרה לאפשר לבני הנוער לבלות במהלך חודשי הקיץ במתחמי פעילות מותאמים עבורם."

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
מועדון שורדי השואה שלנו "קפה אירופה" זוכרים את רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כחודשיים
ביום שלישי (16.11), נערך אירוע הוקרה לזכרו של בר פלח...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...