Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוגגים עצמאות 67 ברמת-גן

חוגגים עצמאות 67 ברמת-גן

רגע לפני יום העצמאות וההכנות האחרונות לאירועים כבר בעיצומן. עיריית רמת-גן הפיקה מבחר רחב של אירועי עצמאות עבור תושבי העיר, והיא מזמינה את הציבור להגיע ולקחת חלק במופעים והאירועים בבימות ים העצמאות. עלונים מפורטים ובהם פירוט כל אירועי עצמאות בעיר מחולקים בימים אלה לכל בתי האב בעיר.

אירועי יום העצמאות ייפתחו ביום ג', 22.04, בשעה 20:00, אז ישודר בשידור ישיר טקס הדלקת המשואות מהר הרצל בכיכר רמב"ם (אורדע)- שם תוקם הבמה המרכזית. בשעה 20:30 ייפתחו באופן רשמי אירועי יום העצמאות, וייערך מופע זיקוקים מרהיב בכיכר. בהמשך הערב, יעלו לבמה המרכזית בכיכר רמב"ם עילי בוטנר וילדי החוץ, ליאור נרקיס, הראל סקעת והזוכה הגדול של 'דה וויס'- אלקנה מרציאנו. בשעה 01:15, יפנו האמנים את הבמה לשלושת הדי-ג'יי רועי פלינר, יניב אמריו וDJ סמייליף שיפתחו את מסיבת הרחוב הענקית.

בביה"ס גבעולים תוקם במה נוספת, בה יחלו האירועים בשעה 21:00. על הבמה יופיעו מוקי, אלירן תבורי ולילה מלקוס. בשיכון ותיקים, תוקם במה בביה"ס אהל שם, עליה יופיע פבלו רוזנברג, וישרן סנדל ('גאליס'). מימי ויויו יופיעו בתחילת הערב, עבור הקטנטנים.

בבית לזרוס, יופיעו בערב עצמאות ישי ריבו ומשה להב והטיש הגדול. באירוע זה, ייערך גם מופע דגלנות. במרום נווה, תוקם במה בפארק דוד מלמדוביץ. על הבמה יעלו ויופיעו עידן יניב, ירמי קפלן ויענקל'ה ירדני. רוני דואני תופיע אף היא ותנחה את הערב כולו.

בקריית קריניצי, תוצג מסכת השכונה תחת הכותרת 'לקריניצי באהבה', לרגל 40 שנה לקריית קריניצי. בהמשך, תופיע על הבמה רחלי שושני שתשיר משירי ארץ ישראל וקרן פלס תחתום את הערב.

בשכונת הראשונים תוקם הבמה במגרש הספורט. שם יופיעו פבלו רוזנברג ושימי תבורי. הילה איתן תנחה את האירוע. בתיכון 'בליך' ברמת חן תוקם במה נוספת, בה יופיעו דני רובס ודור דניאל. אורנה דץ, שתעלה אף היא להופיע, תנחה את האירוע.

ברמת אפעל תוקם במה בגן הבנים. ננסי ברנדס ינחה את האירוע, ובמרכזו תעמוד הופעתו של דודו טסה. בשכונת רמת עמידר תוקם הבמה בגן אלי כהן. על הבמה יופיעו אלקנה מרציאנו, זוכה העונה האחרונה של 'דה-וויס', רובי לוי, ראם חתוכה ושקד קוממי.

ברמת שיקמה תוקם הבמה בגן ויצ"ו. על הבמה יעלו רינת בר, שיר לוי ואלישע שמואל, תושב העיר שהשתתף בתכנית 'הכוכב הבא'. את האירוע תנחה עמית פרקש.

בחצר בית קריניצי תיערך מסיבה ישראלית לסטודנטים, שתחל בשעה 22:00. האירוע יכלול מוסיקה איכותית מכל הזמנים, עליה ינצח הDJ  עמוס דיין. הכניסה למסיבה חינם בהצגת כרטיס סטודנט.

בכל הבמות ברחבי העיר, יופיעו במהלך האירוע להקות הנוער והצעירים של רמת-גן, ילדי החוגים חניכי הצופים והמקהלות העירוניות השונות. מופעי זיקוקים ייערכו בכל הבמות בעיר, למעט בית לזרוס שם אסור ירי זיקוקים, על פי הנחיות המשטרה. בשכונת חרוזים ייערך הפנינג מוסיקה ומתנפחים ענק.  

ראש העיר, ישראל זינגר: "אחרי שנים בהם נאבקתי להחזיר את יום העצמאות לתושבים, אני מברך על כך שגם השנה נעשה את הנכון עבור התושבים ונקיים מגוון רחב של במות ביום העצמאות. על מנת להעניק לכל תושב את האפשרות לבלות באירוע איכותי קרוב לבית, פיזרנו השנה את במות עצמאות ודאגנו למגוון רחב של אמנים המתאימים לצעירים, למבוגרים ולילדים. אני מזמין את הציבור לצאת לבמות וליהנות מהאירועים המרהיבים שהפקנו עבורכם".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...