Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איטום מרתפים לפני החורף

איטום מרתפים לפני החורף
קרדיט FREEPIK

בנזילות מים ואיטום גגות, מרתפים ומבנים, חייבים לטפל בצורה מקצועית ביותר ואף חשוב להדגיש שכמה שיותר מהר – יותר טוב. לקראת התקופה של עונת החורף ישנן הכנות שנדרש לעשות, לרבות כאשר מדובר על מבנה יחסית ישן. אנשי מקצוע אשר עוסקים בכל הסובב סביב איטום מרתפים פועלים ומשקיעים המון כדי לייצר תהליך איטום מקצועי לבתים ומבנים שונים שיכולים למצוא את עצמם סובלים מנזילות ורטיבות במהלך עונת החורף. אם אתם שוקלים כן לדחות טיפולים בגג עד שיגיעו הגשמים, ואיתו עוד הפתעות, כדאי לקחת בחשבון את העובדה הבאה. בחורף, מחירי האיטום עולים. מכיוון שבתקופה הזו העומס  של העבודה עולה בכמות רבה והדחיפות גדלה. 

איטום מרתפים לפני החורף
קרדיט FREEPIK

למה צריך יועץ איטום?

יועץ איטום מקצועי אשר מכיר את כל הדרישות המרובות בכדי להגיע ליצירה של סטנדרט איטום גבוה. גם מתי שהדרישות הללו מאתגרות, מרובות, ומורכבות יותר, וגם אם מדובר במקרים של מבנים ישנים. יועץ איטום יבנה לכם תוכנית עבודה שמקיפה  ומתאימה לכל הצרכים שלכם, ומאפשרת לכם להבין איזה פעולות תחזוקה כן יאפשרו לשמור על הבית לאורך תקופה רבה מאוד. בנוסף, מומחי ויועצי איטום מזהים ליקויים באיטום גם מבלי שנחשפו על ידי הגשם. כאשר דואגים לטיפול מראש, אפשרי מאוד למנוע את הנזקים שמביאים איתם גשמים שחודרים לבפנים.

מבנים ישנים

ניתן לומר באופן חד משמעי שככל שמדובר במבנה ישן, כמה שהוא "עתיק", כן ישפיע על ההשקעה ביצירת תהליך של איטום נכון, ואף גם תהייה משמעותית הרבה יותר. חשוב להדגיש כי אסור לוותר על ניסיון וידע של מומחים בנושא איטום מרתפים במיוחד ובוודאי בקרבת תקופת החורף אשר ידועה באסונותיה, וצריך להיות בכם צורך לקבל תשובות לשאלות הרבות שלכם, ולקבל את החלטה הטובה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם.

איטום מקצועי ומערכות נלוות

אפשר לומר שבהרבה גגות כיום בבתים שונים בישראל מותקנות שלל מערכות שונות. אם פעם היו בעיקר קולטי שמש וגם דודים, כיום ישנם מאות אלפי אנשים אשר מתקדמים בעזרת התקנה של מערכות סולאריות. במה עוזרת המערכת הסולארית אתם שואלים? בצורה הזאת הגג מפיק את החשמל ללא עלויות נוספות. אך חשוב לדעת לפני שמתקשרים ומזמינים מומחי ויועצי איטום, שמדובר על אנשי מקצוע מצוינים מהשורה הראשונה. אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים כן יכולים לטפל באיטום בצורה מעולה, גם אם ישנן על הגג עוד מערכות נלוות. 

איך אוטמים מרתף?

האיטום נעשה בדרך כלל מהצד החיצוני בבניין. לעומת זאת, כשמדובר במרתפים, לא אפשרי לאטום אותו מבחוץ, ולכן את האיטום חובה לעשות מתוך הצד הפנימי של המבנה. כדי לעשות את זה צריכים לחשוף את קיר הבטון המקורי ולעשות איטום מחדש כאילו רק כרגע בנו אותו. איטום מרתפים הוא אפשרי בהחלט, וניתן לפנות לקבלני איטום במרכז .

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...