Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קניית דירה – על שום מה ולמה

קניית דירה – על שום מה ולמה
קרדיט - Canva

רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית שמציעה שלל יתרונות. בעלות על נכס מספקת תחושת יציבות וביטחון, שכן, אין עוד צורך לדאוג מעלויות השכירות או אי הוודאות בהסכמי השכירות. רכישת דירה מאפשרת גם לבנות הון עצמי על ידי תשואה מההשקעה. כמו כן, רכישת נכס למגורים מעניקה את החופש להתאים את מרחב המגורים בהתאם להעדפות ולצרכים וליצור בית אמיתי המשקף את האישיות. בנוסף, בעלות על דירה יכולה לספק הטבות מס ולשמש כנכס לטווח ארוך שניתן להעביר לדורות הבאים. עם זאת, חיוני לשקול היטב גורמים כמו מיקום, תקציב ושירותים לפני ביצוע הרכישה. לכן, כאשר אתם מחפשים למשל, דירות בחיפה, דירות למכירה באחוזה חיפה יעלו יותר מאשר דירות בשכונת הדר, ויהיו בעלות ארנונה גבוהה יותר, אך יעניקו איכות חיים שאי אפשר להתפשר עליה.

איך למצוא נכסים משתלמים ביותר

רכישת דירה יכול להתבצע בצורות שונות – שלט למכירה שראיתם במקרה על דירה באזור מסוים בו חיפשתם דירה, שמיעה על נכסים ממכרים או חברים, חיפוש ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט או שכירת שירותיו של מתווך נדל"ן. מצד אחד, עבודה עם מתווך יכולה להפנות אתכם לנכסים שנשמרים בסוד בין רשת של מתווכים ואינן יוצאות לציבור הרחב, אך דירות למכירה בחיפה ללא תיווך הן אופציה מצוינת למי שמחפש לחסוך בעמלות הקשורות לתיווך בעסקאות נדל"ן. עסקאות אלו מלוות בדרך כלל בתקשורת ישירה בין הקונה למוכר, ומבטלות את הצורך במתווך. על ידי עקיפת שירותי התיווך, קונים יכולים לנהל משא ומתן על מחיר טוב יותר ויש להם יותר שליטה על תהליך הרכישה כולו. בנוסף, דירות למכירה ללא תיווך עשויות לספק חוויה יעילה יותר, מכיוון שיש פחות גורמים מעורבים.

רכישת דירה – רק מהטובים ביותר

אז ידוע לנו שישנם יתרונות רבים ברכישת נכס, אך במקרה ואיננו קבלנים או מומחים בתחום, בכל הקשור לנכסי נדל"ן, תמיד כדאי לעבוד עם המומחים בתחום. חברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ – חברה יזמית קבלנית שזכתה לתואר "רב קבלן" בעקבות פעילותה רבת השנים ובהיקפי ענק. החברה מתמחה בבניית פרויקטים חדשים ויוקרתיים למגורים, מסחר ותעשייה בעיר חיפה. מלבד פרויקטים חדשים למגורים, החברה גם יוזמת, מתכננת ומבצעת פרויקטים של התחדשות עירונית כמו פינוי בינוי חיפה או תמ"א 38 בשכונות ישנות ברחבי העיר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תביעת לשון הרע – מה באמת אומר החוק הנושא?
לא אחת קורה שאנשים נפגעים אחד מהשני, ולעיתים הסיבה לפגיעה...
למה אבטחת מידע לעסק הינה בעלת חשיבות רבה כל כך?
ניהול של עסק מצריך מאיתנו להתעסק בלא מעט נושאים. אחד...
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...