Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גישה עדינה לירידה במשקל לאחר לידה

גישה עדינה לירידה במשקל לאחר לידה
קרדיט - Canva

חוויית ההיריון, הלידה והבאת חיים חדשים לעולם היא יוצאת דופן – עם זאת, עבור אמהות טריות רבות, לפעמים לאחר הלידה הגוף לא חוזר לעצמו, לא נראה אותו דבר והמשקל לא יורד בקלות כמו לפני ההיריון. חשוב לזכור כי לנושא של איך לרזות אחרי לידה יש ​​לגשת בזהירות, תוך מתן דגש לבריאות האם. במקום ליפול למלכודת של דיאטות מזורזות או משטרי פעילות גופנית קיצונית, התמקדות בגישה הדרגתית ומאוזנת היא המפתח. התייעצות עם רופא גם היא כדאית טרם התחלה של שגרת דיאטה ואימונים, שכן, הרופא מכיר את מצבך הבריאותי ובמידה והיו סיבוכים במהלך ההיריון או הלידה, הרופא יוכל לייעץ לך בהתאם, מה כדאי לעשות וממה להימנע.

היבטים חשובים לזכור

אז אם את תוהה איך לרזות אחרי לידה, כדאי להתמקד בשני דברים – תזונה נכונה, שתספק לך את הוויטמינים והחומרים להם הגוף שלך זקוק, גם עבור בריאותך וגם עבור תינוקך, ופעילות גופנית מתונה שלא תכניס את גופך לסטרס. אכילה של שפע פירות וירקות, חלבונים רזים, דגנים מלאים ושומנים בריאים היא חשובה כדי להזין את גופך במזון בריא ועשיר, וכדי לא למנוע השפעה על אספקת החלב במידה ואת מניקה. כמו כן, אם את מניקה, חשוב להתייעץ עם יועצת הנקה או רופא מתאים כדי לדעת מה לאכול או לא לאכול. כשמדובר על הפעילות הגופנית, חשוב להתחיל  בתרגילים עדינים כמו הליכה, או תרגילי יוגה שנועדו במיוחד עבור נשים לאחר לידה. לאט לאט, תוכלי להעלות את רמת הפעילות מבלי להעמיס על גופך. כמובן שחשוב לא לשכוח לשתות מספיק מים במהלך היום ולספק לגופך מנוחה מרובה – זכרי שהגוף עבר תהליך ממושך וקשה שאת צריכה להחלים ממנו.

צרי לעצמך שגרת כושר גם בבית

במידה ואת מחפשת דרך איך לרזות אחרי לידה בצורה שלא תעמיס עליך, וגם תאפשר לך לעשות זאת מהנוחות של ביתך, למשל במהלך חופשת הלידה, כדאי שתכירי את פיט אנד פאן. הסטודיו נוסד בידי אלישבע שטרן, בוגרת וינגייט ומאמנת כ-11 שנה. אלישבע ראתה צורך באימוני הכושר בתקופת הקורונה, כאשר לא היה זה אפשרי להגיע פיזית למכונים או לסטודיו, והחליטה ליצור פתרון שמתאים גם כיום. פיט אנד פאן מאפשר אימונים גם לנשים קרייריסטיות עסוקות, לאימהות שצריכות להישאר בבית עם הילדים, לנשים בעלי גישה מוגבלת למתקני כושר ועוד. עם פיט אנד פאן תוכלו להצר היקפים מהסלון, בצורה מקוונת ומותאמת במיוחד לנשים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...