Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם

הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
קרדיט - Canva

פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים והסיפורים על מאבקים וסכסוכים משפחתיים מפרנסים את הספרות והקולנוע שלנו מאז ומתמיד. במציאות, לא כל סכסוך כזה נגמר בצורה קשה אם יודעים כיצד לנהל אותו נכון מלכתחילה מבלי להיכנס למלכודות ולמלחמות מיותרות שניתן לפתור מחוץ לכתלי בית המשפט. המלכודת המוכרת ביותר היא תמיד מלכודת הרכוש והכספים שבני משפחה מחשיבים כחלק מעיזבון של הורים או קרובים אחרים, והם אלה שיוצרים לא פעם מתחים וסכסוכים בגלל תחושות קיפוח ועוול שנעשה להם, לטענתם. את כל המחלוקות האלה אפשר היה לחסוך אילו אנשים היו מודעים לכך שאפשר לערוך צוואה חוקית ותקפה שמבטאת את רצונם באופן ברור ומסבירה לבני המשפחה מדוע חילקו אותו כפי שחילקו. כמו כן, עם קצת רצון טוב ועם רגישות והבנה לנסיבות החיים, אפשר לתקן מה שנחשב לעוול או לקיפוח על ידי חלוקה מחדש של כל עיזבון, בהסכמה ובתוקף משפטי. במקרים שבהם נראה לכם שיש כאן אי צדק שנעשה עם חלק מהיורשים, אפשר לערוך הסכם חלוקת עיזבון שמטפל בכך ומשנה את החלוקה המקורית. זה יכול לקרות גם בגלל סיבות מעשיות כמו תשלום מיסים, וניתן לשינוי. עו"ד אתי גוהר מלווה אתכם בכל עניין משפתי מורכב כזה על מנת להגן על הזכויות שלכם.

למה חשוב לערוך צוואה?

בניגוד למה שמקובל לחשוב, חוקי הירושה של ישראל יכולים להפתיע אתכם ולא להעניק ליקיריכם את מה שחשבתם שהם יורשים לאחר מותכם. אם אתם בעלי נכסים וכספים שרוצים לדאוג ליקיריכם עליכם לבטא זאת במפורש בצוואה חוקית שתיערך על ידי עורך דין ותפרט כל מה שאתם מתכוונים להוריש, למי ולמה. אמנם, יכול להיות שיהיו מי שיערערו על הצוואה, אבל אם עורכים אותה נכון ובצורה חוקית לפי כל הכללים ומנמקים היטב ובמדויק את רצונכם, קשה מאוד יהיה  יהיה לבטל צוואה כזאת ולכן חשוב לבחור בעורכת הדין הנכונה לכם למקרה כזה.

יחסי אמון ותקשורת

כשיש לכם יחסים אמון עם עורכת הדין שלכם והתקשורת ביניכם מדויקת, היא תוכל לנסח למענכם צוואה תקפה שתביע כל מה שאתם רוצים לומר ולהוריש. חשוב מאוד לעשות עם עצמכם חשבון נפש כדי להבין מהם המניעים שלכם בניסוח צוואה כזאת. כשעורכים חשבון כזה באמצע החיים מבינים טוב יותר את מערכות היחסים שלכם וכך גם עוזרים בניסוח צוואה שתהיה מדויקת יותר למטרתכם. עו"ד אתי גוהר עוזרת לכם לנסח את הצוואה המדויקת שלכם כדי לדאוג ליקיריכם בדיוק כפי שרציתם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...