Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיים חדשים מחכים לכם

חיים חדשים מחכים לכם

ההתמכרויות הן לרוב מצב נפשי ופיזי שקשה מאוד להיגמל ממנו. בין אם מדובר על התמכרות לאלכוהול, הימורים או אפילו סמים כמו הרואין או קוקאין, הרי שזהו תהליך אשר דורש השגחה צמודה ועזרה של צוות מקצועי ומנוסה. עזרה מקצועית יכולה להיות הקלף יציאה שלכם ממעגל הסמים אל עבר חיים חדשים, עליהם אתם תוכלו לשלוט מבלי להסתמך על שימוש בסמים אשר ישתלטו על חייכם בשנית.

הנפילה אל התמכרות לסמים ואלכוהול היא דרך חלקלקה בה כמעט כל אחד יכול ליפול. השאלה האמיתית היא כיצד אתם מחליטים להרים את עצמכם חזרה וזוכים בחיים חדשים. הבחירה להגיע ולבקש את עזרתו של מרכז גמילה היא בחירה לא פשוטה אך משמעותית. תוכלו לבצע אותה בעצמכם ברגע בו אתם מזהים בעיה או להיעזר בחברים ומשפחה אשר יעשו זאת עבורכם. ביצוע של הצעד הראשון הוא הקשה מכל, וידרוש מכם מודעות לתהליך שמצפה לכם ונכונות לבצע את השלבים הנדרשים.

מה כולל תהליך הגמילה ?

יצירה של הרגלים חדשים הינה תהליך ארוך  אך משתלם במיוחד. הוא כולל שלבים רבים ובמהלכו יהיה עליכם להיות מחויבים למטרה של תחילת חיים חדשים. תהליך הגמילה יהיה מורכב מעבודה על הפן הפיסי לצד הפן הנפשי. מהבחינה הפיסית יהיה על מכור להתנקות לחלוטין מהסם אליו מכור. הוא עלול לחוות תסמיני גמילה לא פשוטים, אך חשוב לזכור כי זוהי דרכו של הגוף להתגבר על ההתמכרות לסם שהורס את חייכם. מהבחינה הנפשית, תהליך הגמילה יכלול טיפול פסיכו – סוציאלי פרטני וקבוצתי. מטרתו תהיה לסייע במציאת דרכי התמודדות עם מכשולי החיים מבלי לפנות אל מנה נוספת של הסם.

פותרים את בעיית ההתמכרות באופן פרטי

על אף כי בעיית ההתמכרות לסמים היא לרוב דומה בבסיסה, הרי שכל אדם זקוק לדרך טיפול מותאמת אישית. אנשים רבים מעדיפים מרכז גמילה מסמים קשים פרטי כיוון שזה מבטיח יחס אישי יותר ואת הפרטיות הדרושה על מנת שהמכור יצליח להרגיש בנוח ולהרפות מהרגליו המזיקים בסביבה בטוחה ומכילה. הטיפולים הפסיכו – סוציאליים יהיו מותאמים בצורה מדויקת לצרכי המכור ולאופי שלו, זאת על מנת שהוא יוכל לקבל את העזרה לה הוא זקוק על מנת להתחיל מחדש.

חשיבות של מרכז רפואי לגמילה

בודדים הם האנשים אשר ניסו והצליחו להיגמל מסמים בכוחות עצמם. זכרו כי תהליך הגמילה ההתחלתי כולל תסמינים פיזיולוגיים לא פשוטים להתמודדות, וכי בשלבים הבאים יהיה על המכור לסגל לעצמו דפוסי התנהגות וחשיבה חיוביים שיסייעו לו להתמודד עם חייו מבלי הכמיהה למנת סם נוספת. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה" היא מרכז רפואי אשר כולל צוות מקצועי בעל ניסיון של שנים תחום. על כן יודע להבחין בצרכיו השונים של המכור ולהתאים לו את התוכנית הטיפולית המתאימה ביותר בהתמכרות לסמים, אלכוהול והימורים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...