Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להאמין בילדים כדי להעצים אותם

להאמין בילדים כדי להעצים אותם
קרדיט - Freepik

האימרה שכל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. האמון יכול להיות של הורים, של מערכת החינוך, של חברים או של אנשי מקצוע שמצליחים להגיע לילד ולגעת בו פנימה כדי לעורר בו את האמון בעצמו. מלבד אמון עצמי, יש לילדים הרבה מאוד מקומות שבהם הם יכולים להתבלבל בגלל רגשות שאינם מבינים, להגיב בצורה שמבהילה אותם או לא מובנת על ידי הסביבה הקרובה. מצבים כאלה, כמו אירועים קשים או משברים או מצב ביטחוני כמו שאנחנו נתונים בו כעת, יכולים לערער איזון רגשי ולהשפיע על מצבו. ילדים כאלה יכולים להגיב בדיכאון, בנדודי שינה או שינה מוגברת, הפרעות אכילה, ירידה בלימודים, התנתקות מחברים או מהמשפחה או להפך, יציאה מהבית כדי לא להתמודד ועוד. לכולם משותף הצורך להחזיר לעצמם א הביטחון העצמי ואת האיזון על ידי שיטות שונות שמגבירות מודעות למצבם ומצליחות להחזיר להם יציבות ומרכוז. גיל וינטרוב – מטפל רגשי, מוסיקאי ואיש חינוך תודעתי מוסמך מציע לכם שיטות שונות שמגיעות לילדים בדרכים שונות כדי לתת להם הזדמנות להתאזן רגשית ולהגביר את הביטחון העצמי שלהם.

גם ילדים צריכים בהירות ומיקוד

הילדים של היום מוצפים בהסחות דעת והמיקוד שלהם אובד בקלות. יחד עם קשיי תקשורת שמעצימים בגלל השימוש במסכים ופחות התחברות ביניהם, אנחנו מוצאים נוער וילדים שלא יודעים כבר לזהות רגשות ומצבים מהחיים ולכן לא מגיבים נכון במקרים כאלה. התוצאה היא נתק עם חברים במקרה הטוב או קשיים שונים בחברה ובידוד חברתי בהיבט הזה, או קשיים להגדיר לעצמם מטרות ואת הדרך להגיע לשם. הכל טובע בשפע של מידע וחוסר בהירות ולכן מקובל היום להציע גם טיפול nlp לילדים, טיפול שמלמד אותם תקשורת טובה יותר עם עצמם כדי לבטא את מחשבותיהם ורצונותיהם טוב יותר.

ליצור קשרים שתומכים

ילדים שואבים הרבה עידוד מילדים אחרים כשהם יודעים לתקשר ולהביע תמיכה. קבוצת העצמה לילדים יכולה לתת לילדים במפגשים בקבוצות קטנות את הסביבה המוגנת שהם זקוקים לה כל כך על מנת ללבן בעיות ולהחליף מחשבות עם ילדים שמרגישים כמוהו. שם הוא יכול להרגיש חופשי לדבר ולקבל תמיכה וגם ללמוד איך לתמוך באחרים. בסביבה מוגנת כזאת הוא יכול לפתח קשרים מוגנים וללמוד איך זה עובד בעולם האמיתי. גיל וינטרוב – מטפל רגשי, מוסיקאי ואיש חינוך תודעתי מוסמך מציע לילדיכם את כל התמיכה שנדרשת להם כדי לעבור העצמה ולקבל כלים יעילים לחיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מציאת הפנצ'ריה האידיאלית באשקלון - בין השלווה לפקק
אשקלון - עיר של ניגודים אשקלון, העיר הציורית והשלווה שוכנת לחופי...
מה זה אומר בדיקות מעבדה שנעשות בבית?
עד לפני כמה שנים אי אפשר היה לדמיין זאת: אחות...
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...