Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי

לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
קרדיט - Canva

כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים לחקירות כחשודים או עדים, המצב מחייב עזרה משפטית מוקדמת ככל האפשר על מנת למנוע נזקים מתמשכים לשמכם הטוב. זה יכול לקרות לא רק בכך שתגיעו למצב של כתב אישום פלילי שבו הסיכוי לצאת זכאי קטן יותר, אלא גם בעצם העובדה שנפתח נגדכם תיק פלילי והוא מופיע במרשם המשטרתי ויישאר שם שנים עד שיימחק בגלל התיישנות. אם קיבלתם ייצוג משפטי נכון ומקצועי ולא הוגש נגדכם כתב אישום, הצעד הבא המתבקש הוא לוודא שהתיק נגדכם ייסגר ויהיה כתוב גם שזה בגלל חוסר אשמה ולא חוסר ראיות. הסטטוס הזה משאיר אתכם עם כתם כבד על שמכם, משום שתמיד יהיה מי שיטען נגדכם שרק צריך למצוא ראיות חותכות לאשמתכם ובכך להוכיח זאת. לכן, יש להגיש בקשת שינוי עילת סגירת תיק, על ידי עור הדין שמייצג אתכם ומוודא שאתם מנוקים מכל אשמה גם לשנים הבאות. משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג אתכם במקרים כאלה ומוודא ששמכם מנוקה מכל חשד כזה כדי להבטיח שלא יהיו לכך השלכות כבדות על עתידכם.

מה קורה כשמסתבכים במקום העבודה שלכם?

מקומות עבודה רבים כבר אינם סוגרים בינם לבין עצמם את המקרים שבהם עובדים נוהגים בצורה פלילית או כשהם חושדים בהם בגניבה או עבירות אחרות. הם פונים ישירות למשטרה משום שלא פעם זה עלול להשליך על המוניטין שלהם לא פחות מהשתקת המקרה. לכן, יש היום יותר מקרים שבהם נחקרים עובדים בגין חשד של גניבה ממעביד והם זקוקים להגנה. בהגנה על עובד כזה עורך הדין שלכם יעשה הכל כדי להוכיח שאינכם אשמים ויחפש הוכחות לחפותכם, כדי לבטל כל כתב אישום שיוגש נגדכם. המקרים האלה מורכבים בגלל ריבוי הגורמים שמעורבים בכל ולא פעם מגלים שהעובד החשוד הוא שעיר לעזאזל של טעויות המעסיקים או המנהלים שלו, מה שמחייב הגנה נחרצת ובניית תיק כזה במקרה כזה.

ייצוג מקצועי של עורך דין

כשאתם זקוקים להגנה של עורך דין פלילי זה אומר שהגעתם למצב שבו חייכם כפי שהכרתם אותם משתנים ומחייבים קבלת החלטות קשות. זה מחייב שיתוף פעולה מלא ומתן אמון מוחלט בעורך הדין שלכם ולכן חשוב גם לבחור באיש המקצוע הנכון שייצג אתכם במקרה כזה. ככל שיש לו יותר ידע וניסיון הוא ידע גם לפנות לעזרת המערכת כפי שהוא מכיר אותה על כל זרועותיה, על מנת לחלץ אתכם מכתב אישום או מחומרתו, במידת האפשר ולפי נתוני התיק. משרד עו’’ד אלון שליכטר מסור ללקוחותיו ולקבלת התוצאות הטובות ביותר שהם יכולים לייחל להן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...