Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהי החלקה אורגנית?

מהי החלקה אורגנית?
קרדיט: freepik

למרות השוני בין מגוון השיטות השונות להחלקת השיער, ניתן לומר באופן חד משמעי כי ישנו מאפיין אחד זהה בין כולם והוא העובדה כי כולם מתבססות על דרך אשר משפיעה באופן ישיר על הצורה של השיער וכמו גם הקשרים הכימיים הקיימים בתוכו בצורה טבעית. כמו כן, חשוב לציין כי התהליך של הוא תהליך אשר בנוי ממספר שלבים שונים, כאשר השלב הראשוני מתחיל במריחת החומרים הרצויים על גבי השיער ולא על הקרקפת. זאת בעוד כי מדובר על חומר המתלווים אל מאפיין חומצי אשר משפיע על כול אותם קשרים כימיים ומשכך, אין כל צורך לבצע שימוש בחומרים אגרסיביים יותר. יחד עם האמור, יש לציין כי גם כאשר מדובר על החלקת קראטין, הרי שמדובר על החלקה אשר פועלת על אותו עיקרון הסובב סביב השפעה מינימלית על השיערה במטרה לקבל את המראה הרצוי.

החלקת קראטין מול החלקה אורגנית

לאור העובדה כי מדובר על שתי שיטות חדשות ופחות אגרסיביות ביחס לשאר השיטות השונות בענף, ניתן לא פעם לשמוע על אנשים אשר נוטים להתלבט בין השתיים. זאת בעוד כי ההבדל העיקרי ביניהם הוא שהחלקה אורגנית היא החלקה אשר מחזיקה לפרק זמן ארוך וממושך במיוחד, ובמרבית המקרים מחייבת חידוש רק בעת צמיחת השיער. מנגד, כאשר אנו מדבר על החלקת קראטין, הרי שמדובר על החלקה אשר פועל בעיקר על הצד החיצוני של השיער שלכם ולכן, מדובר על החלקה קבועה המחייבת התחדשות אחת למספר שבועות או לחילופין חודשים. מיותר לציין כי לא תמצאו נוסחת קסם מסוימת שתאפשר לכם להחליט מה יותר מתאים לכם שכן, הדבר תלוי במה שאתם אוהבים ומעדיפים.

כך תשמרו על השיער לאחר החלקה אורגנית

גם בעת בה מבצעים שימוש בשיטות חדשניות לצורך החלקת השיער, מוטב לזכור כי עדיין מדובר על תהליכים המשפיעים על מבנה השיער שלכם ובעקבות זאת, מוטב לוודא כי אתם עושים את אותן החלקות במספרות אשר מתעסקות ומתמחות בכל עניין ההחלקות וכן, מחזיקות במספיק ניסיון בענף. זאת בעוד כי טרם תחילת התהליך יהיה עליכם לאבחן את מצב השיער שלכם במטרה להביא את מצבו הבריאות, ובמידה ומדובר על מצב בו הוא חלש ופגום במיוחד – ההמלצה המרכזית תהיה לשקול שיקום טיפול טרם ביצוע ההחלקה. כמו כן, חשוב לציין כי בריאות השיער לאחר סיום ההחלקה תלויה באופן ישיר בשגרת הטיפוח ובאורח החיים שלכם. זאת בעוד כי ההמלצה המרכזית תהיה לבצע חפיפה באמצעות שמפו להחלקה שלא מכיל בתוכו מלחים וכמובן – מומלץ לא פחות להימנע מחשיפה ממושכת וארוכה אל קרני השמש, אשר מהווה סכנה בריאותית גם לעור וגם לשיער שלכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תביעת לשון הרע – מה באמת אומר החוק הנושא?
לא אחת קורה שאנשים נפגעים אחד מהשני, ולעיתים הסיבה לפגיעה...
למה אבטחת מידע לעסק הינה בעלת חשיבות רבה כל כך?
ניהול של עסק מצריך מאיתנו להתעסק בלא מעט נושאים. אחד...
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...