Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מוצרים הכרחיים לכל מתאפרת

מוצרים הכרחיים לכל מתאפרת
קרדיט לתמונה: pixabay

לא מעט מוצרי איפור נחשבים ל"מאסט" עבור מרביתן של המתאפרות, בין אם מדובר בשפתונים, צבעי מסקרה ועד למוצרים אשר יוכלו להסיר את האיפור בצורה יעילה ואפקטיבית. אך בכדי להצליח לכסות היפר פגמנטציה או אזורים הסובלים מאדמומיות, ככל הנראה שהמוצר המתבקש יהיה לאחר מאשר קונסילר לכהויות בעיניים שיאפשרו כיסוי תואם ומחמיא לכל אזור בפנים. ולצד קונסילר שבמרבית הפעמים משתלב גם עם מייק אפ, חשוב גם לבחור סבון פנים לעור רגיש אשר יוכל לעזור בניקוי כל הנקבוביות שהתמלאו במוצרי הקוסמטיקה השונים. לכן מומלץ לדעת כיצד יש לבחור סבון פנים בצורה מתאימה ואיך מתאימים קונסילר שלא רק יסתיר כתמים, אלא גם ישתלב בצורה מעולה עם עור הפנים

לבחור קונסילר בצורה מדויקת

בין החיפוש שלנו נע סביב קונסילר לכהויות בעיניים או לטיפול מדוקדק בפצעונים, חשוב להכיר את הנקודות אשר ינחו אותך לרכוש את הקונסילר המתאים ביותר. נקודה הראשונה היא כמובן בחירת הגוון, שאמורה להיות מדויקת לצבע העור הטבעי וגם אל צבע המייקאפ(על השילוב בין השניים נרחיב בהמשך). חשוב לדעת כי קיימים לא מעט צבעים בשוק, חלקם כהים וחלקם בהירים ומרביתם מאפשרים גם יצירת הצללות. 

נקודה נוספת היא השימוש בקונסילר, שכן אופיו של המייק אפ שנעשה בו שימוש משפיע לא פחות על תזמון המריחה של הקונסילר. כך למשל אחת ההמלצות היא במריחת מייק אפ לפני הקונסילר, שכן בצורה כזו ניתן יהיה גם לזהות את האזורים אשר זקוקים לכיסוי נוסף. המלצה נוספת היא למרוח את הקונסילר באזורים בהם עוד לא נמרח המייקאפ ולשלב בין השניים, כשבאזורים אחרים מומלץ למרוח קונסילר מעל המייקאפ. 

נקודה אחרונה ולא פחות חשובה בבחירה של קונסילר, היא כמובן בחירת המרקם והיא מתקשרת אל שאר הנקודות שציינו עוד מעל. בחירה המרקם כמובן תתהווה דרך סוגי מצבי הצבירה שקיימים, בין אם מדובר בקונסילר סטיק, טוש, נוזלי או קרמי. כל אחד מאלו יאפשר אופי וסגנון כיסוי שונה, כשהדגש העיקרי הוא קונסילר רווי לחות לאזורים רגישים כמו מתחת לעיניים ולהסתרת פצעונים. 

לנקות את הפנים

ובנימת סיום כמו סיום של כל מסיבה, מגיע גם הזמן להוריד את האיפור ולנקות את הפנים ולכן חשוב יהיה להכיר את סוגי התכשירים אשר יעזרו לעשות זאת בקלות. הראשון שביניהם הוא כמובן סבון פנים לעור רגיש, אותו ניתן למצוא בדגמי קצף ניקוי עדין במיוחד. תכשירים נוספים מתבססים בחלקם על שילוב שבין חלב פנים ועד אל סבון נוזלי, אך בשנים האחרונות נוספו תכשירים מתקדמים שונים כמו ג'ל מקציף לטיפול בפצעונים. כמו כן את ההתאמה יש לבצע בעיקר לפי סוג העור, בין אם מדובר בעור יבש הזקוק לתכשירים מבוססי ממליחים ועד לעור רגיל הזקוק לשמירה על איזון בלוטות החלב. 

כמו כן בשנים האחרונות נוספו לא מעט טרנדים אלטרנטיביים, בין אם מדובר בניקוי עור על ידי מים מיסלריים הכוללים מולקולות שמן זעירות ועד אל ניקוי פנים על בסיס חימר או בסיס אבקה. חשוב לזכור כי לא רק הטיפולים האלטרנטיבים מתאימים לכל סוגי העור, ובעיקר להיות קשובים לעור ולזהות סימני אדמומיות ורגישות לתכשירי הטיפוח השונים. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...