ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים   Click to listen highlighted text! ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים
פרסום בגוגל לעסקים
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
ראשי » זירת המומחים » איך לנהל חנות באינטרנט

איך לנהל חנות באינטרנט

16 ביוני 2019

העולם גדול ופתוח, הכפר הגלובלי כבר מזמן חצה גבולות ושופינג עושים היום בכל מקום ומכל מקום.  זה גם בדיוק הזמן עבור עסקים קטנים וגדולים גם יחד, להקים אתר מכירות און ליין, כזה שיעבוד עבורם ויציג את המוצרים שלהם בכל העולם.

המציאות מוכיחה כי אתר אינטרנטי זה אקט שיווקי ומכירתי מצוין וזה גם נכון שפחות מסובך להקים חנות מקוונת מאשר חנות פיזית, אך רבים טועים לחשוב שonce האתר מוקם הוא יעבוד בשביל העסק ללא השקעה נוספת.  חשוב לדייק את המשמעות של אתר אינטרנטי, את המהות וכמובן את היכולת שלו “לספק את הסחורה”, דהיינו, להגדיל חשיפה ולהקפיץ את המכירות, את ההכנסות ובסופו של דבר את הרווח.

בוא נשים דברים על השולחן, להקים חנות מקוונת אינו דבר של מה בכך. שלא כמו אתר תדמיתי רגיל, הקמת חנות און ליין דורשת חשיבה ואסטרטגיה עמוקה יותר ולכן דורשת עבודה של חברה מקצועית ומנוסה, אשר הקימה חנויות מקוונות רבות והיא יודעת לייצר אתר עם הנראות הנכונה ועם חווית משתמש איכותית ויעילה. כל זה דורש השקעה לא מבוטלת של משאבים מצד העסק.

איך לנהל חנות באינטרנט
צילום פיקסלס

הקמנו, עכשיו מה?

טעות לחשוב שלאחר ההשקעה הראשונית, כאשר החנות המקוונת הושקה לחלל האינטרנטי, עכשיו אפשר לנוח על זרי הדפנה. בעל העסק חייב להשקיע בשיווק, בעדכון וביצירת טראפיק לאתר, כי כל חנות, גם כזאת און ליין צריך לתפעל.

לכל עסק ובעל עסק יש משימות יומיות הקשורות לניהול השוטף, ללא הביצוע שלהן, סביר להניח שהעסק פשוט לא יתרומם ואף ייכשל. כך גם בניהול החנות המקוונת, יש עניינים שוטפים הקשורים ללקוחות, הזמנות וכמובן גם לשיווק. יש צורך בפעילות יומית ושבועית וביצוע משימות מוגדרות, בין היתר:

  • כניסה יומית לאתר לוודא שאין כשל, באג או בעיה כדי שלא תגלו זאת באיחור של ימים תוך הפסדים.
  • שירות לקוחות ברמה יומית:
  • טיפול מהיר בהזמנות שהתקבלו באתר, אריזת הפריטים בצורה איכותית ואסתטית ושילוח מהיר ובטוח.
  • מעקב אחר הזמנות שכבר נשלחו וטיפול בבעיות באופן מיידי ולא בדיליי
  • טיפול מהיר ויעיל בהחזרים, החלפות וזיכויים כאקט לשימור לקוחות
  • מענה בפרק זמן מוגדר וסביר לפניות דרך האתר/טלפוניות
  • לוגיסטיקה ותפעול
  • לוודא שיש מספיק מוצרים או חומרים לייצור בעת הצורך ולהסתנכרן עם הדרישה באתר
  • מעקב מלאים הכרחי על מנת להיות עם אצבע על הדופק ולא להמשיך להציג באתר מוצר שאינו נמכר יותר ולא עתיד לחוזר בזמן הקרוב. רמות המלאי חייבות להתעדכן באופן יומי ולהמשיך לספק מוצרים חמים שנמכרים היטב.
  • שיווק
  • עדכון שוטף של מבצעים באתר, כמובן כחלק מתוכנית שיווקית כוללת ולא מתוך גחמה. עדכון האתר, ברמת תוכן וויז’ואלס ישמור על הדינמיות שלו גם ברמת הקידום אך בעיקר ברמת הלקוחות שאוהבים להיות מעודכנים ולהרגיש במרכז העניינים.
  • סנכרון בין האתר לבין שאר בפלטפורמות השיווקיות, פייסבוק, אינסטגרם וכו’ שימוש נכון בכלים האלה, מתוך אסטרטגיית שיווק דיגיטלי אחידה, יצירת עוד טראפיק לאתר והגדלת החשיפה באמצעות קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות.
  • מדידה שיווקית ומעקב ביצועים יומיומי של כמות כניסות, זמן שהייה, מהיכן הגיעו הלידים או הגולשים, כמות הזמנות, רכישות, החזרות ופנייה לשירות לקוחות. מדידה וכימות יעזרו לקבל תמונה מהירה ומדויקת של האתר ברמה השבועית מומלץ לבדוק את האנליטיקן של האתר ולהוציא דוח ביצועים.

הפעילות הזאת המתמקדת באתר המקוון, מצטרפת כמובן לשאר הפעילות העסקית שיש לבצע ברמה יומית, שבועית וחודשית. אי אפשר לנהל עסק מבלי להיות מעורב בו וזה נכון לחנות רגילה, וירטואלית או לכל עסק גם לנותני שירותים. עסק שרואה עצמו כעסק ולא כעיסוק, שמתנהל בצורה מסודרת ושיטתית יוכל ללא ספק להוביל לכך שהחנות האינטרנטית תניב הכנסות יפות גם בכמה שעות עבודה ביום.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‏קבוצת מקומונט‏
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
אדי אלון אומנות איכות הסביבה אינטרנט בחירות 2013 בחירות גבעתיים בחירות רמת גן ביטחון ופלילים בריכה המלצת rgcity זכויות בעלי חיים חדשות הבידור חדשות הגמלאים ברמת גן חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חברה חדשות חינוך גבעתיים חדשות חינוך ר"ג חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טור אישי:אורי שאבי טור אישי:ד"ר אבי ליליאן טור אישי:ד"ר סמדר טל טור אישי:משה שכטר טור אישי תנועת הירוקים טיולים וטבע כדורגל כדורסל מוסיקה ומחול נדל''ן ספרים עיריית גבעתיים פינת האימוץ פינת הקאוצ'ינג: נפתלי סדן צרכנות רכילות רן קוניק תושבים כותבים תחבורה תנועות הנוער תערוכות הרצאות ואירועים תרבות
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט חיפה והקריות | מקומונט באר שבע והדרום | חדשות הגליל | חדשות השרון | חדשות רמלה לוד | חדשות חיפה באינטרנט | חדשות תל אביב והסביבה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
Click to listen highlighted text!