Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אטרקציות לחתונה קסומה

אטרקציות לחתונה קסומה
קרדיט: freepik

נכון פעם היו מסתפקים רק בחופה, בחצר בית קטנה או במקבץ אנשים שהגיעו לארוחה חגיגית. אבל היום הדברים שונים. כיום חתונה יכולה להפוך לחגיגה הכי שמחה שראיתם אי פעם. בין אם היא עם כמות מוזמנים גדולה, או כמות מוזמנים קטנה. אטרקציות לחתונה הופכים אותה למסיבה קופצנית ואמיתית שיכולה להיות זיכרון נפלא לא רק לחתן ולכלה, אלא גם לאורחים, ולשנים ארוכות.

קרדיט: freepik

אטרקציות לחתונה – יותר מאוכל, ביגוד ועיצוב

כשאנחנו מזמינים אורחים לאירוע, אנחנו מזמינים אורחים להתנתק מהשגרה שלהם, ולהכנס לעולם אחר לכמה שעות. לאוכל איכותי ולא שגרתי, לעיצוב שינתק אותם מהשגרה שלהם לרגע, וכמובן למסיבת ריקודים קופצנית, מהנה משולבת אלכוהול איכותי.

בנוסף לכל אלו גם אטרקציות הן לא פחות חשובות. עמדת שזירת פרחים יפה, מגנטים עם תמונות משעשעות וייחודיות. מראת סלפי, מסך ירוק, וכמובן סירת הפירות הענקית על רחבת הריקודים. פרט לכל אלו, ישנם עוד הרבה מאד אטרקציות שיכולות להביא לאירוע קופצני ושמח. אבל הדבר הכי חשוב הוא דיגיי לחתונה שידע להרקיד את האורחים שלכם, ועל רחבת הריקודים תוכלו כמובן גם לשלב בר אקטיבי, סירת פירות, אטרקציות זוהרים ועוד.

כי בסך הכל, באנו לעשות שמח, וחתונה שמחה היא כזו שתישאר חרוטה בזיכרון כחוויה טובה לשנים ארוכות, ולאו דווקא רק אצל החתן והכלה המאושרים והמאוהבים.

אטרקציות לחתונה – כולם רוקדים 

אטרקציות לחתונה הן גם דיגיי לחתונה איכותי שיודע לקרוא את סגנון האורחים ולדעת בדיוק מה הם אוהבים. מה מקפיץ אותם, מה גורם להם לשבת, ומה גורם להם להתרגש. כמובן שהכל זה גם נסיון תוך כדי האירוע, אבל מומלץ שאת כל אלו תקבעו יחד עם התקליטן.

DJ לחתונה הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בחתונה שלכם. לכן כאשר אתם בוחרים אותו, עשו זאת בקפידה על סמך המלצות רלוונטיות מאנשים שאתם מכירים, או אם ראיתם תקליטן שהתלהבתם ממנו באירוע זה או אחר, אל תהססו לבקש את שמו ואת פרטי ההתקשרות שלו. כך או כך, כאשר אתם בוחרים אטרקציות לחתונה בין אם זה תקליטן ובין אם לא, לכו לאירוע אחד או שניים כדי לראות אותם בלייב. תקבלו אינדיקציה נהדרת לגבי איך האירוע שלכם יהיה.

איך לבחור את המוזיקה המתאימה?

כשאתם יושבים עם התקליטן שלכם בפגישה הראשונה, או השניה, לאחר שיחת הטלפון המקדימה. וכבר הבנתם שיש לכם כימיה וזה התקליטן שאתם מעוניינים בו זה הרגע להתחיל לדבר על סגנונות המוזיקה.

תקליטן איכותי המתאים לכם, יהיה זה שנותן לכם דוגמאות ועל סמך הדוגמאות יצליח לקלוע בול לטעם שלכם. בין אם מדובר בקבלת הפנים, החופה, שבירת הכוס, רחבת הריקודים או זמן האוכל. הכימיה עם התקליטן שלכם חשובה.

DJ אילון מתנה חתום על סטים מובילים של מוזיקה בארץ ובעולם ומעבר להיותו כוכב רשת ויראלי ואוניברסלי, הוא מופיע על הבמות הגדולות בישראל ובחוץ לארץ. אילון מתנה פורץ גם אל עולם האירועים עם נסיון אדיר, מוזיקה איכותית, וגם מגיע עם תקליטן נוסף וביחד הם הולכים להרקיד אתכם ואת היקרים לכם עד השעות הקטנות של הלילה, ובמסיבה אמיתית כמו שראויה שתהיה לכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...