Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים נכון ריצוף לבית

איך בוחרים נכון ריצוף לבית
קרדיט - Canva

יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי והאווירה. אם אתם מחפשים את הדרך להעלות ערך של דירה או לשדרג את העיצוב ברגע – ריצוף מדוקק הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. אריחי הריצוף הדקים ניתנים להתקנה על הריצוף הקיים. הבחירה באריחים גדולים יוצרת תחושה של מרחב. הגוונים הפופולריים ביותר בענף הריצוף הם אפור ולבן. אתם מוזמנים לבחור בין גוונים קרים של אפור עם נטייה לכחול לבין גוון חמים של אפור עם נטייה לחום. ריצוף בהיר מאיר את הבית ומביא עמו אווירה קלילה. ליצירת מראה דרמטי או מודגש יותר נבחר באריחי ריצוף כהים. הגודל של החדר הוא פרמטר משמעותי לבחירת סוג האריחים, מידת האריחים וגם הצבע.

מתי נבחר אריחים מדוקקים לריצוף?

אם אתם מחפשים ריצוף חדש לבית נתקלתם בוודאי בטרנד הריצוף המדוקק. מעצבי פנים ממליצים על ריצוף מדוקק ליצירת מראה אחיד, יוקרתי וקלאסי. אריחי הריצוף המשמשים לריצוף מדוקק דקים וגדולים יותר מאשר אריחים רגילים. אריחים מדוקקים עשויים גרניט פורצלן מתאימים לשימוש פנימי וחיצוני, ניתן להתקין אותם גם בחדרי רחצה. גרניט פורצלן ידוע כחומר גלם חזק, אטום לחדירת מים, עמיד בפני שריטות, קל לניקוי. בחירה בריצוף מדוקק עשוי גרניט פורצלן מבטיחה מראה אחיד נטול חיבורים, סגנון יוקרתי מרהיב, שנים רבות של שימוש, ניקוי קל, עמידות בפני לחות.

כמה עולה לרצף את הבית?

תמחור של עבודת ריצוף נקבע בהתאם לגודל של החדר, מספר האריחים, העלות של כל יחידה, המורכבות של מלאכת ההתקנה. פירוק של הריצוף הקיים מייקר את העבודה, במידת האפשר כדאי לבחון אופציה להתקנה של הריצוף החדש על גבי הריצוף הקיים. ריצוף מדוקק אינו דורש פירוק של הריצוף הקיים, האריחים הדקים אינם מהווים תוספת גובה משמעותית. להתאמת פתרון ריצוף לתקציב העומד לרשותכם כדאי להתייעץ עם איש מקצוע.

אלו אריחי ריצוף נחשבים קלים לניקוי?

על מנת לקבל מושג אודות התחזוקה הדרושה לכל סוג של ריצוף חשוב לברר מהו חומר הגלם העיקרי. אריחי גרניט פורצלן נחשבים עמידים, חסינים בפני שריטות, אטומים לחדירת נוזלים וקלים לניקוי. בחירה בגרניט פורצלן מתאימה לעיצוב הסלון, המטבח, חדר הרחצה, חדרי השינה וגם המרפסת. קיימים היום דגמים של אריחי גרניט פורצלן במראה של אבן, בטון, עץ. קל מאוד לנקות את אריחי הגרניט פורצלן, הצפיפות הגבוהה של החומר מונעת ספיחת כתמים. לקבלת החלטות נכונות בתחום משמעותי כמו ריצוף התייעצות עם איש מקצוע הכרחית. חברת תואם מתמחה בעבודות חיפוי ייחודיות לריצוף במראה יוקרתי. ההשקעה שלכם בריצוף איכותי היא השקעה לטווח הארוך, הגיע הזמן שגם אתם תקבלו מחמאות על עיצוב הבית, אל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ תחילה עם הצוות של חברת תואם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...