Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להחזיר לעצמנו את מעין הנעורים- איך עושים את זה?

להחזיר לעצמנו את מעין הנעורים- איך עושים את זה?
קרדיט: freepik

כולנו רוצים להישאר צעירים ויפים, אין על כך בכלל ספק. כל אדם, ולא משנה מאיזה מוצא או מדינה רוצה להישאר צעיר, ואם אי אשר לעצור את הזמן ואת התקדמות הגיל מבחינה כרונולוגית, לפחות לעושות זאת מכל הבחינות האחרות שיש לנו שליטה עליהן, גם אם חלקית. אין ספק ששמירה על אורח חיים פעיל, כושר ומציאת דברים שעושים לנו טוב יעזרו לנו לפחות להרגיש צעירים ולהקרין את זה החוצה. במראה החיצוני יתכן שנצטרך, לפחות החל מגיל מסוים חיזוק נוסף באמצעות טיפולים קוסמטיים. היום הקוסמטיקה הטבעית התפתחה באופן מדהים. ישנן שיטות רבות איך לתת לעור שנו מראה מוצק, חלק וצעיר יותר. היום כבר לא נדרשים הליכים מורכבים כמו ניתוחים. טיפול במכון מוביל כמו סבטלנה קוסמטיקס המציע מגוון שיטות טיפול יעשה עבודה מצוינת.

קרדיט: freepik

להתיישר ולהחליק ללא טיפול מעיק

אחת התופעות שקורות עם השנים בפנים הוא התקמטות העור והתרופפות שלו. קו הלסת מאבד מהמראה המוגדר והמדויק שלו והדבר פוגם במראה הכללי. אם בעבר כדי למתוח את עור הפנים ולהחזיר את קו הלסת למראה המוגדר והחד היה צורך בניתוח, היום כבר אין צורך בכך. ניתן לעשות מתיחת פנים ללא ניתוח הנעשית בצורה עדינה ומדויקת. טיפול זה כולל הרמה עדינה של עור הפנים ושחזור קווי הפנים כך שמתקבלים תווי הפנים המקוריים והמראה חוזר להיות כפי שהיה לפני עשר שנים ואף יותר. אצל סבטלנה ריימן, קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת תקבלו את הטיפול הטוב ביותר.

להחליק את הכעס והדאגה

מלבד התרופפות העור בפנים, תופעה נוספת שניתן לראות עם השנים היא "התבייתות" של קמטים שנוצרים כתוצאה מפעולת שרירי הפנים. כולנו מכירים את כיווץ המצח שאנו עושים בזמן כעס או דאגה. עם הזמן קמטי הכעס, אותם קמטים אנכיים מעל האף נשארים קבועים גם כשאנחנו לגמרי לא כועסים. כך גם קמטי הדאגה האופקיים. הזרקת בוטוקס במצח היא טיפול מוכר וידוע שנמצא יעיל מאוד נגד אותם קמטי הבעה שציינו וגם נגד קמטוטי הצחוק שנוצרים בזוויות העיניים ועם הזמן נשארים קבועים. הזרקת בוטוקס לא כדאי לעשות אצל כל אחד אלא רק אצל קוסמטיקאית מומחית ובעלת ניסיון. עד כמה שהבוטוקס עוזר, כך בעבודה לא מדויקת הוא יכול לפספס את המטרה ואפילו להזיק. לכן אל תתפשרו, לכו למכון קוסמטיקה מוביל כמו סבטלנה קוסמטיקס ושם תצאו עם פנים חלקות ללא קמטי הבעה מיותרים אך גם ללא מראה קפוא או מתפלא שהוא תוצאה של עבודה לא ממדויקת.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תביעת לשון הרע – מה באמת אומר החוק הנושא?
לא אחת קורה שאנשים נפגעים אחד מהשני, ולעיתים הסיבה לפגיעה...
למה אבטחת מידע לעסק הינה בעלת חשיבות רבה כל כך?
ניהול של עסק מצריך מאיתנו להתעסק בלא מעט נושאים. אחד...
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...