Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לימוד תכנות לילדים אונליין

לימוד תכנות לילדים אונליין
Credit: Pixabay.com
לימוד תכנות לילדים
Credit: Pixabay.com

ילדים הם כמו ספוג. בגילאים הצעירים, הם סופגים ולומדים כל דבר ולכן אלו גם השנים שהם מבלים במסגרת בית הספר. הורים רבים משלבים יחד עם הלימודים בבית הספר חוגים בשעות אחר הצהריים. מעבר להיותם של החוגים פעילות פנאי מהנה הם מפתחים כישורים שונים אצל הילדים, בין אם מדובר בחוג ריקוד המפתח קואורדינציה או חוג ציור המפתח יכולת ביטוי עצמי. היצע החוגים לילדים הוא מגוון ורחב, והנושאים שלהם משתנים בהתאם לשינויים מסביב. אחד החוגים החדשנים שאפשר למצוא כיום הוא חוג תכנות לילדים אשר מאפשר לילדים ללמוד בדרך חווייתית ומהנה איך הטכנולוגיה עובדת, ומעניקה לו אוריינות בסיסית טכנולוגית.

סייבר קידס הוא בית ספר אונליין ללימודי תכנות לילדים ולנוער, ששם לו למטרה להעניק ידע בתחום התכנות.

לשחק וללמוד

בעולם של היום, ילדים רבים אוהבים לשחק במשחקי מחשב או באפליקציות בפלאפון. הורים רבים מעוניינים שילדיהם יפתחו, ילמדו וירכשו מיומנויות רבות שיסייעו להם בעתיד ולא רק ישחקו כל היום מול המחשב. אך יש דרך לשלב בין השניים. לימודי תכנות חווייתיים, דרך משחקים מאפשרים לילדים לרכוש מיומנויות, ללמוד על טכנולוגיה ובו בעת לאפשר להם לשחק מול המחשב. למשל תכנות מיינקראפט , אחד המשחקים המוכרים ביותר הוא אחת הדרכים בהם לומדים הילדים קוד.

לימודי תכנות

לימוד תכנות לילדים אונליין טומנים בתוכם יתרונות רבים ולכן זוהי דרך טוב להעביר את שעות הפנאי עבור הילדים, ללמד אותם אוריינות בסיסית בעידן הטכנולוגי שאנו נמצאים בו, הדרך בה עובדת הטכנולוגיה וכיצד ניתן לעבוד איתה ולתרום אותה לטובתו.

במהלך הלימודים הם לומדים שפה חדשה. קידוד הוא בעל שפה משלו עם נוסחאות של 0 ו-1 המייצרים אות בעולם המחשוב. אותן נוסחאות מנחות את הטכנולוגיה כיצד לבצע את המשימה ולכן, מאפשרות לילד להבין את הדרך בה פועלת הטכנולוגיה, לפתח חשיבה לוגית ולחזק את הכישורים המילוליים והכתובים. הטכנולוגיה פועלת על פי הנחיות שהאדם נותן לה. אותן הנחיות מתבצעות דרך שפה התכנות באמצעות נוסחאות של 0 ו-1 ששילובם יוצר אותיות ומכאן גם "משפטים" וכמו בכל שפה, לא כל דרך מצליחה להפעיל את הפעולה הרצויה, ולעיתיים יש צורך "לבקש" שוב ושוב בצורות שונות על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. מסיבה זו, לימודי התכנות מאפשרים לילדים לפתח יצירתיות הנדרשת בכדי לפתור בעיות, להעלות דרכים חדשות ליצירת הפתרונות גם במהלך הלימודים וגם לאחר מכן. בנוסף, הקידוד מסייע לילדים לפתח ביטחון בתחום פתרון הבעיות. דרך הקידוד, הם לומדים ש"כל הדרכים מובילות לרומא", כלומר יש שיטות רבות לביצוע פעולה אחת ותמיד כדאי לחפש דרכים שונות.

סייבר קידס הוא בית ספר אונליין ללימודי תכנות לילדים ולנוער בדרך חוויתי ומהנה. בית הספר שם לו למטרה להעניק לאותם ילדים את הידע בתחום התכנות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...