Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נזילת מים – יותר פשוט ממה שחשבתם

נזילת מים – יותר פשוט ממה שחשבתם

טיפול בנזילות מים היה בעבר עיסוק מורכב שכלל שימוש באמצעים כבדים. אולם כיום פיתוחים מתקדמים מאפשרים לכל בעל מקצוע, אינסטלטור מומחה, לתת מענה נקודתי מדויק לבעיה ולאפשר לכם לשמור על קירות וצינורות באיכות מעולה לאורך תקופות ארוכות. לפרטים נוספים על מענה זה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת תרמופלקס.

נזילת מים – יותר פשוט ממה שחשבתם

מים במקומות נסתרים מן העין

מים הם כוח טבע קלטני והרסני, אשר יכול להשפיע על חיינו בדרכים שונות. גם בתחום הבנייה ואחזקת הבתים יש משמעות גדולה מאוד ליכולות איתור נזילות מים בכל מיקום ברחבי המבנה. בין אם בקירות הפנימיים, החיצוניים ואפילו בתשתיות התת קרקעיות, המים יכולים לפגוע ביציבות המבנה ולגרום לנזקי רכוש משמעותיים. במקרים מסוג אלו טיפולים מונעים מדויקים יכולים לשפר פלאים את המצב ולצמצם נזקים.

 

טיפול מקצועי של אינסטלטור

כל חשד לנזילת מים, ניתן להזמין אינסטלטור מומחה אשר יבצע בדיקת איתור נזילות במצלמה טרמית. הבדיקה מאפשרת לאיש המקצוע לקבל תמונה מצב מלאה, תוך פרק זמן של דקות ספורות על כל חללי הפנים של הבית. המצלמה מציגה תמונה צבעונית על פי חלוקה מידות חום, וכן האינסטלטור מאתר את נקודות הדליפה בן רגע. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשר לבעל המקצוע לצמצם לכדי דיוק מופתי את דרישות הקידוח בבית. כך, כל פעולת טיפול בנזקי מים היא פעולה נקיה מהירה ואחראית.

 

בבדיקה פשוטה מקבלים הערכה מלאה

השימוש באמצעים מתקדמים לאיתור נזקי מים דורשת ידע מקצועי רב ואמצעים מתקדמים למשימה. כל אינסטלטור אשר עבר הכשרה ומחזיק באישורי העבודה הנדרשים יכול לבצע בביתכם בדיקה תרמוגרפית.

כמו כן, ביכולתו של האינסטלטור לבצע תהליכים של צילום תרמי לאיתור מקורות דליפה. ואמנם לפני שאתם רוצים לקרוא לאיש המקצוע, חשוב לבדוק כי הוא עושה שימוש בכלי עבודה מקצועיים לקידוח, לאיטום ולטיפול בנזילה עצמה. רק כך תבטיחו את איכות העבודה ואת יציבות המבנה בו אתם חיים ועובדים. טיפול במים חייב להיות ממוקד ומסודר, זאת כדי למנוע הישנות של מקרים דומים בעתיד ויצירת מערכות צנרת חזקות ואיתנות לאורך תקופות ארוכות מאוד. ככל ותצליחו למצוא את נקודת הדליפה במהירות ולבצע תיקון איכותי, כך הסבירות לבית חזק ואיתן עולה.

חברת תרמופלקס מבצעת תיקונים בתחום האינסטלציה. לחברה צוות אינסטלטורים מקצועי ומיומן אשר פועל כבר למעלה מעשור עם מגוון רחב של לקוחות במקרים מורכבים ביותר. אנו מבצעים הערכה ראשונית מהירה בסיוע כל אמצעי הבידוק הקיימים כיום ורק לאחר מכן, מציעים ללקוחות דרכי פעולה מומלצות למיגור הנזילה וטיפול אחראי בצינורות המבנה. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-5422805

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...