Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עכשיו זה רשמי: הקיץ נפתח! עיריית גבעתיים פתחה את הקיץ בשלושה ימי פסטיבל של הופעות עם הכוכבים הגדולים: נתן גושן, הראל סקעת, קרן פלס, רביב כנר, טררם ועוד.

עכשיו זה רשמי: הקיץ נפתח!  עיריית גבעתיים פתחה את הקיץ בשלושה ימי פסטיבל  של הופעות עם הכוכבים הגדולים:  נתן גושן, הראל סקעת, קרן פלס, רביב כנר, טררם ועוד.
קרדיט: דוברות גבעתיים

לאחר שבשנה שעברה תכניות אירועי הקיץ נותרו במגירה, בעקבות הקורונה, עיריית גבעתיים בהובלת אגף האירועים השיקה שלושה ימי פסטיבל של הופעות למבוגרים ולילדים, עם האמנים המובילים בתעשיית הבידור, ביניהם: קרן פלס, הראל סקעת, קופיקו, נתן גושן, טררם ועוד רבים וטובים. המופעים נערכו ברחבת משטח הגלגליות אשר בגן רבקה.

יריית הפתיחה החלה ביום שלישי 15.6 עם מופע ילדים סוחף וקצבי של להקת טררם. הילדים וההורים רקדו ברחבה בקצב התיפוף וכלי ההקשה. בערב עלה להופיע נתן גושן, עם מיטב הלהיטים "באתי לחלום", "מתגעגעת", "תמיד אותו דבר" ועוד, בסוף ההופעה, גושן הגשים חלום של נערות רבות כשירד לקהל וביצע את השיר "26".

ביום רביעי 16.6, הילדים קפצו ונהנו במופע קפוארה של קוגומלו, הנחשב למאסטר הקפוארה של הילדים בישראל. במופע ביצעו קוגומלו ולהקתו תרגילי קפוארה שונים המשלבים את יסודות הריקוד והאקרובטיקה, תוך שימוש בכלי הקשה. עם צאת הכוכבים, הזמר הראל סקעת טרף את הבמה עם השירים האהובים "משהו ממני", "חזק על הרצפה", "לעוף" ושירים נוספים, שהפכו את החוויה לבלתי נשכחת. 

קרדיט: דוברות גבעתיים

מופע הילדים שחתם את אירועי פתיחת הקיץ היה של הקוף הכי מפורסם במדינה, קופיקו. לקראת סיום המופע, הזמין קופיקו את אחת הילדות אל הבמה לקחת חלק בקטע הסיום. קרן פלס, האישה והפסנתר סיימה את אירועי קיץ במופע מרגש עם שיריה "אם אלה החיים", "שקופים", "איתי" ועוד. קרן אירחה את רביב כנר, יוצא העונה האחרונה של "הכוכב הבא" שהספיק לכבוש את מצעד הפזמונים. מבין השירים אותם ביצעו יחד, השניים שרו את "רסיסים" שסחף את הקהל.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים בירך: "לאחר שבשנה שעברה נאלצנו לקיים אירועי קיץ מצומצמים, החלטנו לפתוח את הקיץ בקול תרועה עם האמנים המובילים בישראל. במהלך הקיץ נערוך מגוון אירועים לילדים ולמבוגרים ללא תשלום, ובסוף אוגוסט נחגוג באירוע שהפך למסורת עירונית- פסטיבל הבירה. אני קורא לכל התושבים להגיע לבלות וליהנות מהאירועים ומאחל קיץ מהנה ובטוח לכולנו".

בימים הקרובים תעלה עיריית גבעתיים באתר האינטרנט ובערוצי הדיגיטל השונים (פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם וטוויטר) את כל הפעילויות והאירועים של קיץ 2021. 

לינק לאתר העירייה: https://bit.ly/3gxs77b

לינק לפייסבוק העירוני: https://bit.ly/3eJPvOQ

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
מועדון שורדי השואה שלנו "קפה אירופה" זוכרים את רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כחודשיים
ביום שלישי (16.11), נערך אירוע הוקרה לזכרו של בר פלח...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...