Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיטות לניקוי ספות

שיטות לניקוי ספות
קרדיט קאנבה.

יש כל כך הרבה סוגי ספות, ועל כל אחת מהן תגלו עולם של לכלוך, כתמים ותקלות, שצריך לדעת איך לנקות ולפתור בעת הצורך. אל תחכו שזה יהיה מאוחר מידי, תנסו לתפוס את זה כמה שיותר מוקדם, ולהכניס שיגרה של ניקוי טוב יסודי וחוזר של הספות שלכם. מדובר בהבנה בחלקי הספה, מה מתאים, אילו חומרים ואיך תכניסו לסיפור גם ניחוחות נעימים שיוסיפו משמעותית. הכוח ממש נמצא בידיים שלכם, כנראה הרבה יותר משידעתם, אז הינה שיטות לניקוי ספות שיסדרו לכם את העניינים.

קרדיט קאנבה.

שירות ניקוי ספות מקצועי

אם אתם רוצים עזרה בניקיון הספה שלכם, שירות ניקיון שלא יפספס אף דבר חשוב בדרך וישאיר את הספה שלכם במצב טוב יותר משהייתה אי פעם, חברת חברת ניקיון מקצועית we-clean זה בדיוק מה שאתם מחפשים. מדובר בחברה בעלת ניסיון רב שנים, מהמובילות בתחום ניקוי ספות, תמצאו אצלה את צוות המומחים שלא יתפשר על אף פרט קטן בתהליך ניקוי הספה שלכם, עד שתרגישו שקיבלתם כמו ספה חדשה.

ניקוי לכלוך מוצק

במקרים האלו מדובר בלכלוך שאינו מתפרק במים, אלו הם דברים כמו חול או שערות, שאריות של אבק, שאריות של אוכל וכדומה. כדי שתוכלו להיפטר מהלכלוך מהסוג הזה, תצטרכו לעשות שאיבה לספה שלכם עם שואב האבק שלכם באופן קבוע. בנוסף לניקוי הלכלוך המוצק, זה יעזור לכם לאחר מכן לבצע את שאר הניקיונות העמוקים יותר.

ניקוי כתמים

יש הרבה כתמים שמצטברים על הספה עם הזמן, בדרך כלל אלו כתמים שנוצרים משתייה או משמן, כתמי השמן הם הקשים יותר. בכדי להסיר את הכתמים המבוססים על מים, תוכלו להשתמש בדרך כלל בסבון כלים ומים, לטפוח בעדינות ולהמתין לייבוש. בשביל להסיר את כתמי השמן, תצרכו להשתמש בדרך כלל בתמיסה של מים וחומץ, להספיג את התערובת על הכתם, לשפשף בעדינות, ולהניח לזה להתייבש.

חומרי ניקוי

אם הדרכים האלו לא עובדות, תוכלו לרכוש חומר ניקוי ייעודי לספה, חשוב לוודא שמדובר בחומר שלא מוחדר פנימה לתוך הספה ושהנוזל או הקצף של החומר יוצאים החוצה. זה חשוב מכיוון שהחומר שנשאר על הספה עשוי למשוך אליו עוד לכלוך וליצור גווני אפור לא רצויים על הספה שלכם. תנסו לבדוק את התווית של הספה בכדי לוודא שאתם משתמשים בחומר ניקוי מותאם לספה שלכם.

כביסת הכריות

גם לכריות הספה שלכם מגיע ניקוי יסודי וטוב, תוכלו להפשיט אותן בדרך כלל ולכבס אותן במכונת כיבסה או באופן ידני תלוי בהוראות היצרן.

ריחות נעימים

דבר נוסף חשוב , זה הריח, כמובן שתרצו שהספה שלכם תקבל ניקיון טוב שישאיר אותה גם בריח טוב. בשביל זה, יש תרסיסי ריח מיועדים שתוכלו לבשם איתם את הספה שלכם לאחר הניקוי היסודי שחשוב כמובן שתדאגו לו עבור הספה שלכם.

לסיכום

בסופו של דבר ניקוי ספות הבד שלכם זה עניין מהותי לסדרם של הדברים, החל מהבריאות שלכם ועד לנוחות הכללית שלכם. כמובן, שימו לב גם לחשיבות של ניקיון הכתמים בצורה מיידית, תנסו להיות ממש בתשומת לב למה שקורה בכדי לתפוס הכל בזמן, ואל תהססו לפנות לחברת ניקיון מקצועית לניקיון עמוק ויסודי בשביל לתת לספה שלכם את הטוב ביותר.

המאמר נכתב ע"י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...