Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירות דוג ווקר ברמת גן כולל ביטוח

שירות דוג ווקר ברמת גן כולל ביטוח
צילום pixabay

מי דואג לכלב שלכם בזמן היעדרותכם מהבית בגלל עבודה או חופשה? האם יש לכם פתרון להוצאת הכלב במהלך היום, בתקופת המילואים או בכל זמן אחר? ובכן, כל מי שמגדל כלבים יודע כי חיות המחמד זקוקות לטיפול מסור כל היום, לא רק אוכל ומים, אלא גם טיולים ממושכים, חיבוקים וליטופים.

שירות דוג ווקר ברמת גן כולל ביטוח
צילום pixabay

עם זאת, במציאות החיים המורכבת בעידן הנוכחי, ולאור שעות העבודה הארוכות שאנו מבלים בעבודה, חשוב למצוא גם סידור נכון לכלב, ויש מספר פתרונות יעילים. הפתרון המומלץ ביותר הוא לשכור שירותיו של דוג ווקר אמין ומנוסה, בעזרת אפליקציה ייעודית תוכלו גם אתם לבחור דוג ווקר רמת גן או שירות ביישוב בו אתם גרים, בקליק מהיר ובעלות משתלמת ושווה לכל כיס.

מה זה שירות דוג ווקר ולמי זה מתאים?

דוג ווקר הוא כינוי לשירות הוצאת כלבים על ידי אדם מקצועי ומוסמך, זהו שירות יחסית חדש בישראל שעשה עליה מארצות הברית. הדוג ווקר דואג להוצאת הכלב לטיול ממושך בזמן שאתם נעדרים מהבית או לא יכולים לקחת את חיית המחמד לטיולים ממושכים, למשל בגלל מחלה, אירוע, חופשה, מילואים, תקופת מבחנים לחוצה וכדומה.

דוג ווקר ברמת גן מציע לבעלי כלבים באזור שירות מקצועי ומסור, תפקידו להוציא את הכלב לטיול ארוך של לפחות 20 דקות, אפשר להזמין שירות לטיולים ארוכים יותר עד שעה, בהתאם לצורך שלכם ושל חיית המחמד האהובה עליכם. במהלך הטיול תוכלו לעקוב אחרי מסלול ההליכה, ובסיומו תקבלו פירוט על הטיול, כיצד הכלב התנהג, האם עשה את צרכיו ועוד.

מאחר וברמת גן יש מספר פארקים לכלבים, תוכלו לבקש מהדוג ווקר שלכם לקחת את כלבכם האהוב לאחד הפארקים, כך הכלב יוכל לרוץ חופשי, לפרוק את כל האנרגיות שלו, לשחק עם כלבים אחרים, להריח, לרוץ ולהשתולל.

שירות מקצועי הכולל ביטוח

כאשר אתם מחפשים שירות דוג ווקר בעיר רמת גן כדאי לוודא כי בחרתם בחברה מקצועית המעסיקה דוג ווקרים מנוסים ומוכשרים. כמו כן, עליכם לבדוק האם השירות כולל ביטוחים. שירות מקצועי של דוג ווקר רמת גן כולל ביטוח צד ג' המעניק לכם שקט נפשי וכיסוי מיטבי לכל נזקי הרכוש העשויים להיגרם במהלך הטיול בגלל כלבכם. כמו כן, השירות כולל ביטוח מפתחות, עליכם לזכור כי כדי שהדוג ווקר יוכל להוציא את הכלב לטיול, יש לספק עבורו מפתח, והכיסוי הביטוחי נחוץ כדי להימנע מהוצאה כספית בגלל איבוד מפתחות וכדומה.

הזמנת שירות ברמת גן באפליקציה ייעודית

כדי להזמין שירותי הוצאת כלבים ברמת גן והסביבה, כל שעליכם לעשות הוא להוריד אפליקציה לנייד שלכם. לאחר התקנת האפליקציה עליכם לבצע רישום מהיר, ולאחר מכן תוכלו להזמין שירות הוצאת כלבים, פנסיון ביתי ועוד. בקליק מהיר מזמינים שירות חד פעמי או קבוע, התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בסוף החודש, ולאחר התשלום מקבלים קבלה ישירות למייל.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...