Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תיווך בגבעתיים – כיצד לאתר הזדמנויות בשוק המקומי המבוקש?

תיווך בגבעתיים – כיצד לאתר הזדמנויות בשוק המקומי המבוקש?
קרדיט FREEPIK

בימים אלו, ניתן לומר באופן חד משמעי כי הביקוש הגובר לדירות מגורים בגבעתיים גרם לעליית מחירים בעיר, שכן בעבר הייתה גבעתיים העיר הקטנה והשקטה של המרכז ואזור גוש דן, שכן עדיין העיר נחשבת כיעד אטרקטיבי עבור בני משפחה וילדים וכיום אף זוגות צעירים, בליווי השקעות כספיות נוחות ונמוכות ביחס לעלויות של העיר תל אביב השכנה. קשה לפספס את השינוי המשמעותי שעברה העיר במהלך השנים האחרונות, מגדלי מגורים יוקרתיים וחדשים, פרויקטים שונים ומשתנים שמטרתם למשוך צעירים לרחובות, קניון חדש וכן הלאה וכן הלאה. בשל התנועה הערנית בשוק המבוקש בגבעתיים, מומלץ כי ניעזר בליווי של אנשי מקצוע אמינים מתחום התיווך בעיר גבעתיים, שכן מחזיקים בכלים הנכונים ובידע הנכון, על מנת להבטיח איתור מקצועי ומדויק של נכס בעיר גבעתיים, במקרה כזה תוכלו לפנות לקבוצת ברנס – תיווך בתל אביב, על מנת לקבל מענה אמין ושירות על הצד הטוב ביותר.

תיווך בגבעתיים - כיצד לאתר הזדמנויות בשוק המקומי המבוקש?
קרדיט FREEPIK

מעיר מבוגרת לעיר מבוקשת בקרב הצעירים

ניתוחים מעמיקים על העיר גבעתיים מעלים ומצביעים כי חל שינוי דרסטי בכל הנוגע לשכבות הגיל הנמשכות לעיר גבעתיים. שכן, במידה והעיר גבעתיים בעבר הייתה נחשבת לעיר מבוגרת שמרבית האוכלוסייה הנמצאת בה מורכבת מאנשים מבוגרים, ניכר כי במהלך שני העשורים האחרונים התפתחה העיר גבעתיים בצורה יוצאת דופן, יחד עם ליווי של עליות מחירי הנדל"ן בעיר ובשאר ערי המרכז. כך למעשה הפכה העיר הזקנה גבעתיים למוקד משיכה בקרב צעירים המעוניינים בבילויים ומגורים בעיר. כאמור, נפתחו בעיר מספר פרויקטים מגוונים אשר גורמים למגוון האוכלוסייה מתל אביב לרצות לעבור לעיר וביניהם מסעדות חדשות, ברים ופאבים חדשים, בתי קפה ועוד מגוון רחב של מקומות בילוי שונים ומזמינים. כך למעשה, איכות החיים והשגרה המוצעת בגבעתיים, דומה במידה רבה לזו הנמצאת בתל אביב וכן, מוצעת למגוון הצעירים הנמצאים במרכז במחירים אטרקטיבים ונוחים הרבה יותר.

אזורים מבוקשים בעיר גבעתיים

ניתן לומר באופן חד משמעי כי האזור המבוקש ביותר בעיר גבעתיים הינו האזור המערבי הנמצא סמוך לשכונת נחלת יצחק של תל אביב. שכן מדובר באיזור בעל עלויות דיור נמוכות באופן משמעותי משל העלויות במרכז תל אביב ואף פלורנטין. עיריית גבעתיים ביצעה עדכון במדיניות שלה בכל הנוגע לנושא התמ"א, שכן לאחר שנים ארוכות וממושכות בהן העירייה בחרה שלא לשתף יותר מדי פעולה עם יזמים וכיום ניכר כי היצע הדירות גדל בצורה ניכרת ובלתי מבוטלת. תמ"א 38, תכנית לחיזוקם של מבנים קיימים נגד רעידות אדמה, פתחה בערוך נדל"ן אשר הפך את כל אזור גוש דן וגבעתיים בפרט ליעד לוהט ומבוקש. העלייה ברמת איכות החיים, איכות המגורים ורמת המחייה באופן כללי בעיר גבעתיים מזמינה מתמיד את כלל הזוגות הצעירים להגיע לעיר, דבר אשר מוביל לתנופה כלכלית ודחיפה עקבית וגורפת בעיר גבעתיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...