Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפועל רמת גן פתחה בהפסד 1:3 לעכו בגביע הטוטו

הפועל רמת גן פתחה בהפסד 1:3 לעכו בגביע הטוטו

הפסדים מתחלקים לשניים- כאלה שבסיומם אתה מבואס ושקוע בעצמך בדרך הביתה, מהרהר בשקט מה ראית(או יותר נכון מה לא ראית) או כאלה אתה יוצא מהם מעודד בידיעה שזהו שכר לימוד שצריך לשלם כדי לעמוד בהמשך ביעדים.זה בעצם ההפסד של היום ואת ההרגשה של אחרי הנצחונות נשמור לפעם אחרת. הפועל ר"ג לא הופיעה היום למשחק.חלק מהשחקנים נשארו בנתב"ג ההונגרי וחלק אחר נשאר בבית מתחת למזגן. זו לא הפועל ר"ג שניצחה את קרית שמונה,מ.ס אשדוד,הונבאד ומ.ט.ק ההונגריות.ציפינו לפתיחה יותר מוחצת,ליותר התלהבות וליותר מחץ.בטח גם לגולים ,אבל כאלה דווקא הגיעו מהצד השני ,של עכו, שניצלה שלושה מצבים(שני נייחים) בצורה מושלמת וסיפקה למאמנה החדש איל לחמן,כמה רגעים של נחת אחרי כל המרורים שאכל מהפועל ר"ג(השיא היה במשחק ההישארות נגד מכבי הרצליה ב2002) בצד השני,של ר"ג, תלו את הסיבות להפסד בהרכב החסר,ביכולת לא טובה ובשיפוט של רחל כהן שקיפחה את ר"ג בשתי החלטות מכריעות. את הנקודות הראשונות בגביע הטוטו ננסה להשיג בשבוע הבא…בוינטר.יהיה חם.

אחרי קיץ מעניין ומלא בעשייה ברוכה,היה דבר אחד שכולם רצו לראות-את הפועל ר"ג עולה על כר הדשא,לא משנה איפה ומתי. וכך,עשו את דרכם לראשל"צ 300 אוהדים שרופים שרובם רכשו מנויים במכירה מוקדמת וחלקם בקופה כשרבים מהם מצהירים שהם מרגישים "משהו טוב באוויר". משהו שמזכיר להם את שנות השבעים העליזות.מעיין תחייה מחודשת וחזרה לנעורים האבודים כשאת גיבורי הילדות-שימעל'ה,קלדרון ,חייק ודנישבסקי מחליפים חסן,צ'קאנה,חלוואני ודאטורו. אחרים,בני גילי פחות או יותר משווים את הכאדר הנוצץ לזה של 88-89,עונת שוקו-שמריה הקסומה אבל על דבר אחד אין ויכוח- הכסאות ב"בית הכנסת" הפרטי שלנו -המכתש,פיזור העננה לגבי עתידו ובניית קבוצה התקפית עושים את שלהם ובעיקר מוכרים. אוהדים שעקבו אחרי הקבוצה מרחוק במשך שנים מתחילים לחזור וזה סימן מעודד.עם כמה נצחונות ברזומה,פתיחת עונה טובה וכסאות נוספים, המכתש יהיה מלא ב2000-3000 צופים בכל משחק.

אבל בואו נחזור רגע למציאות מהיום שהכותרת שלה היא "יש מקום לשיפור". הנהלת הקבוצה הפכה אתמול עולמות כדי לאשר את כל הקבוצה בבקרה אבל בתכל'ס נראה כאילו חלק מהשחקנים עוד לא נחת ממחנה האימונים.עכו שדווקא לא כיסחה כמו קבוצות קודמות של לחמן, שיחקה כדורגל התקפי וחיובי והצליחה להביך לא פעם את הגנת ר"ג שנראתה מבולבלת ואף ספגה שני שערים במחצית אחת ועוד אחד מיותר במחצית השנייה שקטע את התקווה לחזור למשחק.

ואפרופו שערים-הפנדל השנוי במחלוקת שנפסק לזכות עכו יכול להיות טעות שיפוט או החלטה לא נכונה אבל הוא חלק מהמשחק ודברים כאלה עוד יקרו בעתיד.צריך רק להרים ראש ולא לפחד. קבוצות עם אופי ידעו ויודעות לחזור מפיגור של שלושה וארבעה שערים גם במעמדים גדולים יותר מגביע הטוטו.

ארועים חשובים:

מרכז ההגנה של ר"ג בלט בחולשתו כבר למן הפתיחה, כאשר שלישית האפריקאים של עכו נראית מאיימת ומפחידה. בפעם הראשונה עוד הספיק שי הס ביציאה מתוזמנת היטב משערו לבלום באחד על אחד את יוג'ין, וכמה דקות לאחר מכן (15)סחט אותו יוג'ין פנדל לאחר נגיעת יד ברחבה של הפולני בוז'יק (ששכב על הארץ והכדור פגע בידו). את הפנדל ביצע במדויק אלון זיו, 1-0. מחדל נוסף בהגנת ר"ג שיצאה לנבדל בצורה מרושלת, הותיר את יוג'ין מול הס בתוך הרחבה. יוג'ין בעט ואל כדור הגיע בוז'יק שהרחיק מקו השער בשנייה האחרונה. בדקה ה-26 כבש עומאר סאני שער אדיר בבעיטה חופשית מ25 מטר לחיבורים של הס. כמה דקות לאחר מכן בעט שוב סאני מרחוק כדור שנהדף מהמשקוף החוצה. בדקה ה-35 בעט חסן כדור שפגע בידו של כלטוב ברחבה. השופטת רחל כהן מיהרה לפסוק על פנדל שני במשחק אותו כבש בקלילות קובי חסן. לפני הירידה למחצית הכין דאטורו לחסן מצב מצוין להשוות אבל האחרון בעט מתוך הרחבה מעל השער.

המחצית השנייה נפתחה בסימן דודו אמסלם שהחמיץ 3 הזדמנויות טובות לשיויון. פעם אחת הוא ניצל הרחקה לא טובה של הגנת עכו לבעיטה חדה שטסה מעט מעל המשקוף, פעם נוספת הוא סיים התקפה נהדרת בבעיטה מחוץ לרחבה שחמקה מעט ליד הקורה, והשיא היה כשדחק מקרוב כדור שפגע במשקוף השער והורחק לקרן. בדקה ה-79 כבשה עכו את השלישי שלה לאחר שיוג'ין עבר את תמיר בן עמי בצד שמאל ומסר כדור רוחב למרכז ההגנה החשוף של ר"ג, לשם הגיעו ליאור דהכלבו שמקרוב גלגל פנימה, 3-1.

פינת הפיקנטריה אלפי מילים נשפכו באתר על היריבות ההיסטורית בין הפועל ר"ג להפועל עכו.מפגש שמילא את המכתש ב7000 צופים לפני 30 שנה.

רמי גלאם(מוצהב),אלי לוי וקובי חסן שיחקו בעכו לפני שתי עונות בלאומית. אופיר חלוואני,קובי חסן ותמיר בן עמי שיחקו בהרכב הפועל ר"ג גם בעונת 2001/2 במשחק נגד מכבי הרצליה אותה אימן איל לחמן ,מאמן עכו היום. קובי חסן כבש גם בעונה שעברה במשחק הראשון בגביע הטוטו שהתקיים בראשל"צ(0-3 לר"ג)

קלישאת השבוע: עם הרכב מלא היינו מנצחים

חצי הכוס הריקה: הציפיות לפני המשחק הרקיעו לשמיים וכל אחד ואחד מהאוהדים שבאו היום ציפו לראות קבוצה יותר דינאמית על המגרש. נקווה שלדרבי ר"ג תגיע יותר רעבה

חצי הכוס המלאה:

1.הפועל ר"ג נבנתה השנה כמו מכונית מירוץ לתחרות הפורמולה.היום היתה נסיעת הבכורה שחשפה כמה יתרונות וגם ליקויים.בתכל'ס לא קרה שום דבר,אפשר עוד לחזור למוסך המסלול ארוך.

2.קהל שבסיום המשחק מוחא כפיים לקבוצה שלו,שיורדת מנוצחת מכר הדשא הוא לא דבר מובן מאליו וראוי לכל מילה טובה כמו גם להכרת תודה מהשחקנים, בהגעה לגדר ואמירת תודה. מחווה שכזו מוציאה את כל העוקץ מההפסד,מעצבן ככל שיהיה ומחזירה את כולם לפרופורציות הנכונות.זה רק ספורט.

הרכב הפועל ר"ג: הס, שוסט ( נעים 25), בוז'יק ( ולדימיר רוזנפלד, מס' 19 מהנוער בהופעת בכורה), סדיס, בן עמי, לוי, חסן, אמסלם, חלוואני, צ'אקנה, דאטורו.

חסרו בגלל צהובים מהעונה שעברה:אסי ברזילי,עמית אבורמן ורמי גלאם

באדיבות אתר המכתש

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...