Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצדיעים לשורדי השואה

מצדיעים לשורדי השואה
קרדיט צילום: דוברות עיריית גבעתיים

אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים,

נערך בתיאטרון גבעתיים

מאות שורדי ושורדות שואה נכחו באירוע הוקרה הנערך עבורם בתיאטרון גבעתיים. בערב נהנו הנוכחים ממופע מוזיקאלי מושקע וחגיגי "סובב ים תיכון", בניהולו של אורי קריב. האירוע נערך בהפקת המחלקה לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים ובשיתוף עמותת "שולחן עגול 5" הפועלת בין היתר למען הנזקק, הקהילה ולמען החברה.

הערב התקיים במעמד רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים ובהשתתפות סגנית ראש העירייה הגברת אור-לי ניב, המשנה לראש העירייה מושיק גולדשטיין וחברי המועצה אלי הולצמן מחזיק תיק הגמלאים ויעקב שטרן מחזיק תיק השירותים החברתיים, מנכ"ל עיריית גבעתיים, עוה"ד יורם פומרנץ, מנהלת האגף לשירותים חברתיים הגברת זיווה גבאי, סגנית מנהלת האגף לשירותים חברתיים ענת חורב-שטיינברג ומנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים הגברת מירי לקסר. כמו כן, מירי פרחי מנהלת האגף לשירותים חברתיים לשעבר נכחה גם היא באירוע.

במהלך הטקס, שורדי השואה שרה פרי וצבי אלטהולץ נשאו ברכות וסיימו את דבריהם בשירה משותפת עם הקהל עם השיר "חברים" של דודו ברק. בטקס חלקו כבוד לדפנה לב, מנהלת מועדון "קפה אירופה", שלאחר חזרה לתפקידה, פרשה בשנית לגמלאות, לאחר למעלה מעשור של פעילות במועדון ההופעות.

קרדיט צילום: דוברות עיריית גבעתיים

בגבעתיים חיים כיום כ-1,200 שורדי שואה. מרביתם היו ילדים בתקופת השואה. המחלקה לאזרחים ותיקים, מפעילה לאורך כל השנה מגוון פעילויות ושירותים למען שורדי השואה, באמצעות שני מועדונים חברתיים ומועדון לדוברי רוסית, סדנאות, אירועים, פעילויות להפגת בדידות לשורדי שואה המרותקים לביתם באמצעות מתנדבים ומפעילים מקצועיים, קהילה תומכת מסובסדת וסיוע במיצוי זכויות.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים בירך באירוע: "שורדי השואה, הדור שהגיע ארצה לבנות ולהבנות, ובזכותם אנו כאן היום. אנו בעיריית גבעתיים עושים ככל הניתן על מנת לסייע לשורדי השואה בכל התחומים, אנו יודעים כי שורדי השואה לא יישארו איתנו לעוד הרבה שנים קדימה ולכן חשוב כי תקופה זו תהיה כמה שיותר איכותית וטובה עבורם. אני רוצה להודות לאגף לשירותים חברתיים על ההשקעה והטיפול המסור בשורדי השואה שלנו באמצעות מגוון הפעילויות והאירועים הנערכים עבורם לאורך כל השנה, ועל הפקת אירוע חשוב זה המעניק להם את הכבוד לו הם ראויים".

זיוה גבאי, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "שורדי השואה הם הפנים היפות של העיר, הם בנו כאן בית והקימו עבורנו את העיר הנפלאה הזאת, התפקיד שלנו הוא לשמור עליה ולזכור את הנותרים. בערב זה אנו מוקירים את 1,200 השורדים ומאחלים להם בריאות טובה ואריכות ימים. אנחנו כאן בשבילם תמיד לכל דבר ועניין. תודה לרן קוניק, ראש שהעירייה על התמיכה המשמעותית שלו ולכל השותפים המעורבים, לעמותת שולחן עגול 5, למירי לקסר, מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים, לדפנה לב ולמיכל כץ שמשי שנכנסת לנעליה כמנהלת מועדון קפה אירופה."

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...