Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהם הטיולים שנרצה איתנו מנשא בד?

מהם הטיולים שנרצה איתנו מנשא בד?
קרדיט: Unsplash

טיול משפחתי הוא חוויה מגבשת והזדמנות להכיר לתינוק את העולם. הורים רבים חוששים מהלוגיסטיקה אשר כרוכה בטיול בשטח שעשוי באמת להיות מאתגר עם עגלה, אבל פשוט וייחודי אם מוצאים את הפתרון הנכון כמו מנשא.
קיימים דגמים שונים של מנשאים לתינוק שמאפשרים לקרב את התינוק אליכם ולעטוף אותו ברכות ובתחושה ממש כמו ברחם והבייבי גם יכול לישון כאשר הוא בחיקכם ולחזק את השרירים ובעיקר להפעיל את הצוואר וכך לשפר גם את הכישורים המוטוריים.

לאן תטיילו עם המנשא?
אין ספק שמנשא הוא פריט פרקטי להפליא שחוסך את הצורך בעגלה ומפנה גם את הידיים כך שאפשר לטייל בנוחות ובמיוחד במקומות בהם בלתי אפשרי או קשה במיוחד להסיע עגלה, כמו למשל, בעת טיולים בטבע, בדרכים מאתגרות, שבילי עפר, בסביבה עירונית צפופה או כאשר רוצים להתנייד שהתינוק קרוב אליכם בצורה בטוחה. כמו למשל, בתחנת רכבת או בשדה התעופה ובמקומות הומים.
חשבו כמה נוח זה לצאת מהבית עם מזוודות ותיקים ותוך כדי שהתינוק במנשא לארגן את הרכב לפני שמושיבים את התינוק בסל קל או כאשר מעבירים אותו מהסלקל לעגלה או כשרוצים לטייל עם הכלב והתינוק בו זמנית וצריכים ידיים לאחוז ברצועה או עושים קניות וזקוקים לידיים פנויות לסידור המצרכים.
פתרון זה יכול גם להיות יעיל מאוד לגב כאשר מחפשים יציבות ותמיכה בעת הליכה מהירה או הליכה מאתגרת בחיק הטבע ושמעוניינים להניק תוך כדי תנועה במיוחד בטיולים ארוכים.

איזה מנשא לבחור?
מנשא לתינוק הוא מסורת עתיקת יומן וכיום ישנם דגמים שונים של מנשאים לתינוק כולל מנשאים ארגונומיים ואחד החביבים על הורים הוא מנשא בד. מנשא מסוג זה מאפשר לשאת את התינוק במספר אופנים קודם מנשא חזיתי כאשר הפנים שלו פונות קדימה בצורה קדמית ולראות את העולם סביבו וגם נשיאה מהגב כאשר הוא צמוד אליכם מאחור.
היופי הוא שמנשא מבד הוא רב תכליתי ונמתח כך שאפשר לסגנן כל מני תנוחות לפי העדפה והנוחות והדגם אפילו מתמזג בהרמוניה עם המראה הכולל. הבד הוא נושם ואוורירי ונעים למגע הן להורה והן לבייבי. מנשא מסוג זה הינו בעל מבנה רך גם מאפשר הנקה באופן דיסקרטי ונוח.

ניתן גם לסדר את המעטפת לפני שמכניסים לתוכה את התינוק וגם אחרי ולהתאים אותה לפי הגדילה והתנוחה בה אתם בוחרים.
בבואכם לבחור מנשא מבד לתינוק חשוב מאוד ללכת על הטוב ביותר מחומרי גלם משובחים כמו 100% כותנה טבעית ונושמת שנעימה למגע הן להורה והן לתינוק ובמיוחד בימים חמים ולחמים במזג האוויר האופייני לאקלים המקורי. כמו כן, יש לוודא שמדובר בצפיפות מספקת שמצד אחד מקנה עמידות ותוחלת חיים ארוכה ומצד שני, היא גם גמישה מספיק לנשיאה.
התפעול הוא קריטי במיוחד כאשר רוצים לצאת לטייל ולא להתעסק בטכניקה אלא פשוט להניח בפנים את התינוק ולכן חשוב לבחור מוצר שמייתר קשירה, אבזמים או דורש היערכות ולימוד וכדאי להעדיף מוצר שמאפשר כיווני לבישה שונים כדי לבחור את הדרך הנוחה עבורכם שיכולה להשתנות מהורה להורה ותלויה פעמים רבות גם במבנה הגוף של כל הורה. יש גם מוצרים המגיעים במידות שונות שתואמות לרוב למידת החולצה שאתם לובשים – סמול, מדיום, לארג' וכדומה והיות ומדובר גם בפריט שהמראה הוויזואלי שלו חשוב לרבים, אפשר למצור בגוונים ובעיצובים שונים לפי העדפה.
אל תתפשרו על המותג וכן על תכונות שעושות הבדל משמעותי בהשקעה כמו למשל, יכולת תחזוקה וניקוי כמו ניקיון במכונת כביסה, קלות משקל, אפשרות להניק במנשא עצמו ועוד.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
מהם הטיולים שנרצה איתנו מנשא בד?
טיול משפחתי הוא חוויה מגבשת והזדמנות להכיר לתינוק את העולם....