Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכשרה מקצועית ומוסמכת

הכשרה מקצועית ומוסמכת
קרדיט - Canva

במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון והלידה, חשוב לעשות זאת באופן מקצועי. קורסים ייעודיים ללימודי דולות מעניקים חינוך מקיף בנושאים שונים הקשורים להריון, ללידה ולתקופה שלאחר הלידה. במסגרת הקורס תקבלו ידע מעמיק על אנטומיה, פיזיולוגיה, חינוך ללידה, תמיכה בהנקה וטכניקות ייעוץ. ידע חשוב זה המועבר במהלך הקורס, מצייד אתכן במיומנויות ובמומחיות הדרושים כדי לספק תמיכה הוליסטית לנשים בהיריון ולמשפחות שלהן. לכל קורס דולה מחיר אחר בהתאם לתנאים שמספקים בקורס כמו מספר השיעורים, האם מקבלים תעודה בסיום הקורס, איזה סוג תעודה?, והאם היא מאושרת עם תו תקן של ארגון המניפה? הצעות עבודה שניתנות מהגוף המלמד ועוד. כמובן שקורסי הדולה יכללו בדרך כלל אפיקים של הכשרה מעשית על מנת שתקבלו את כל הכלים הדרושים לכן לצאת לתעסוקה מיד לאחר סיום הקורס. באמצעות תרחישים של משחקי תפקידים, סימולציות ותיאורי מקרה מהחיים האמיתיים, תקבלו ניסיון וביטחון רב במתן תמיכה רגשית, פיזית ומתן המידע הדרוש לאימהות.

להיות דולה – יותר מרק עוד עבודה

המעבר לקריירה של דולה היא בחירה מקצועית מתגמלת ומספקת. במהלך הקורס, תזכי לחקור את הערכים והאמונות שלך, מה שיאפשר צמיחה אישית ושיקוף עצמי. תמיכה באימהות ובמשפחות שלהן במהלך אירוע משנה חיים כמו היריון ולידה יכול להביא שמחה והגשמה עצומה. בתור דולה תומכת לידה תוכלי לקחת חלק במעבר של אישה הריונית לסטטוס של אמא ולהיות שם עבורה כדי לספק תמיכה והדרכה חשובה מאין כמותה. כמו כן, תוכלי אף לעמוד לצידה של אישה שחוותה הריונות בצורות אולי פחות נעימות, ולשנות את נקודת המבט שלה באמצעות מתן חוויה אחרת, עם כל התמיכה שהיא זקוקה לה. הלמידה בקורס ייעודי מספק, מלבד הידע וההכשרה, גם פלטפורמה לחיבור עם סטודנטיות קולגות, דולות מנוסות ואנשי מקצוע בתחום ההריון הלידה ולאחר הלידה. הזדמנות נטוורקינג זו מאפשרת לך לבנות מערכת תמיכה, להחליף רעיונות ולחפש חונכות ממומחים ותיקים בתחום כמו גם הזדמנויות לשיתוף פעולה פורה בין נשות המקצוע .

בחרו ללמוד אצל המומחים

במידה והשתכנעתן מהרעיון, ואתן מחפשות לעבור קורס לימודי דולה במרכז, בצפון, או אפילו באזור אילת – מכללת "ללדת" היא המוסד הגדול ביותר בישראל לנשים המחפשות הכשרה בתחומים הקשורים להריון לידה הנקה ואחרי הלידה ולו מספר סניפים במקומות שונים בארץ. בין אם מדובר בלימודי קורס דולה כדי להיות דולה מיומנת ומוסמכת עם תו תקן, קורס בו תלמדו להדריך נשים לקראת לידה, או אפילו לימודים על מנת להפוך למדריכת הנקה מוסמכת או מדריכת הורים לעיסוי תינוקות, המכללה מציעה תוכניות לימודים מקיפות כדי לספק הכשרה בכל התחומים הללו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
למה אבטחת מידע לעסק הינה בעלת חשיבות רבה כל כך?
ניהול של עסק מצריך מאיתנו להתעסק בלא מעט נושאים. אחד...
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...