Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאן נעלמו זינגר ובוץ?

לאן נעלמו זינגר ובוץ?

נהוג שראש עיריית רמת גן מוביל את מירוץ הלפיד המסורתי של חטיבת הצנחנים הנערך ברמת גן העיר המאמצת של הצנחנים אך במרוץ האחרון שהתקיים בשבוע שעבר החליף אותו ונשא דברים סגן ראש העיר, אביהוא בן משה, בעוד מהאירוע נעדר ראש העיר ישראל זינגר כמו גם ממרבית שאר אירועי חג החנוכה.

מסתבר כי מזכירות הלשכה של זינגר עסקו בשבוע האחרון בעיקר בחיפוש חברי מועצה שיחליפו את ראש העיר באירועים השונים של החג.בפועל למעט הבלחה בודדת במוצ"ש באירוע שנערך בבית ההסתדרות לא נצפה ראש העיר באף אירוע.

ביום רביעי האחרון זומנו  כאמור ראש העיר, ישראל זינגר וסמנכ"ל העירייה, אמנון בוץ אל משרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה וזוהי חקירתו השנייה של זינגר במסגרת החשדות לשחיתות ולעבירות שוחד בעיריית רמת גן ככל הנראה בעקבות בקשת הפרקליטות להשלמות חקירה.

 כזכור לפני כשנה הפכה החקירה שמנהלת יחידת להב 443 במשטרה לגלויה לאחר שחוקרי היחידה פשטו על משרדי העירייה והחרימו מסמכים רבים.. מאז חקירתם של זינגר ובוץ לא נראו השניים במשרדי העירייה וכל האירועים בהם היו צפויים להשתתף בוטלו. בעירייה תוהים מתי והאם צפויים השניים לחזור לנהל את ענייני העיר.

מדוברות משטרת ישראל נמסר כי:" מבלי להתייחס לפרטים, תיק החקירה עודנו מתנהל בלהב 433 יאח״ה ואין בכוונתנו למסור פרטים נוספים".

מדוברות העיריה נמסר בתגובה:"ראש העיר מנהל את עניני העיריה ברציפות, ללא הפסקה ולרווחת כלל תושבי רמת גן. איש לא אסר עליו מלעשות כן וגם אין כל בסיס חוקי לכך, למעט שאיפותיהם של יריביו הפוליטיים. בימים האחרונים במסגרת השלמת החקירה לה נדרשה המשטרה ענה ראש העיר על כל השאלות שנשאל וימשיך לעשות כן ככל שיידרש. כל זאת לא ימנע ממנו מלהמשיך ולשרת את תושבי העיר וציבור הבוחרים שהטיל עליו משימה חשובה זו".

עו"ד ינון סרטל, המייצג את ראש עיריית רמת גן מסר בתגובה, כי ראש העיר נדרש להשלמת חקירה וכפי שנהג בעבר ענה על כל השאלות שהוצגו בפניו. אנו מקווים ומאמינים כי החקירה תסתיים בהקדם ובסופה יתברר, כי אין ממש בחשדות אשר יוחסו לו. מר זינגר ימשיך לשרת את תושבי עיריית רמת גן ולפעול לרווחת העיר ותושביה כפי שנהג מאז הוטלה עליו משימה חשובה זו.

חבר מועצת העיר ליעד אילני התייחס גם הוא להיעדרות ואמר:"מבחינתי ראש עירייה אינו נמדד במישור הפלילי. גם אם משטרת ישראל תמציא לו מחר בבוקר תעודת יושר, מבחינת סולם הערכים בו אני מאמין, האיש הוכיח כי אינו ראוי לכהן כראש העירייה ואעשה הכל על מנת שיוחלף. עם זאת, אני שמח על החקירות הקדחתניות של זינגר ובכירי עירייה נוספים וגם הם צריכים לשמוח על כך שהסאגה תסתיים במהרה והאמת תצא לאור. לקחו את תושבי העיר כבני ערובה במשך תקופה ארוכה מדי והמשימה הקשה שלנו היא לשקם את האמון הציבורי בהנהגה הפוליטית המקומית".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...