Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך לכלה הטרייה: מה לעשות לפני ואחרי החתונה

המדריך לכלה הטרייה: מה לעשות לפני ואחרי החתונה
קרדיטPIXABAY

היום המרגש עומד להגיע ועתה את רק חושבת על כל מה שעשוי להיות קשור לחתונה – כולל רשימת אורחים, קינוחים וסידור הציפורניים? ובכן יש לכך סיבה טובה, כי אם רק תבחני ברצינות מה מחכה לך, תגלי שאכן שלל משימות עומדות בשורה ארוכה מחכות רק לך, כאשר לצד משימות שרק את יכולה לבצע, גם יש כמה משימות שאת בהחלט יכולה להטיל על אנשים אחרים. כמו כן, אם חשבת שיש לך הרבה סידורים לבצע לקראת החתונה, קחי בחשבון שגם קיימים כמה סידורים שמחכים ליום שאחרי. נשמע מלחיץ? כלל לא – מדובר בכיף גדול שרק דורש מעט ארגון.

המדריך לכלה הטרייה: מה לעשות לפני ואחרי החתונה
קרדיטPIXABAY

עיסוקים רשמיים

בין אם את מתחברת למהות ובין אם את מתחברת למסורת, או פשוט מכבדת את הורי החתן, נראה שגם את עומדת להגיע למקווה, לעבור אצל מדריכת כלות, למצוא שני עדים ולחפש את הכתובה של ההורים. ובכן כל אלו משימות שבהחלט דורשות התייחסות ופינוי זמן, אך ראוי להבין שגם יש משימות שדורשות בירור יותר מוקפד, וזאת בכדי שלא רק יתאפשר לסמן וי על המשימה, אלא גם לבצע אותה בצורה כמה שיותר נעימה, ופה אנו כמובן מדברים על נושא המקווה שעבור בנות רבות לא זורם באופן טבעי. אי לכך העצה שלנו היא לערוך רשימת מקוואות בכל הארץ, אך רק של כאלו שקיבלו המלצות חמות, ואם רק תבדקי, תמצאי מקוואות שמציעים תנאים של ספא ומכבדים את הפרטיות עד כמה שניתן.

עיסוקים מהנים

אז אלו עיסוקים מחכים לכלה העתידית? לא מעט: צריך למצוא שמלת כלה, להתאים נעלי עקב, למצוא מאפרת ומומחית לתסרוקות, לארגן פגישת ניסיון עבור התסרוקת, לעשות מני פדי, להטיל על חברה טובה שתערוך לך מסיבת רווקות (ולרמוז לה מה רצוי ואת מי להזמין), לקנות בגדים חדשים (סתם הזדמנות), להגיע לערב טעימות, לעבור על העיצוב של ההזמנה, להיפגש עם המעצבת של אולם האירועים, להחליט עם איזה שיר את רוצה להיכנס לחופה, למצוא את טבעת הנישואים שמעתה והלאה תלווה אותך, לארגן ארוחת בוקר מהנה עם אמא ואחיות (ובה לדון על סגירת פינות כמו מי יושב ליד מי) ואף רצוי לבחון עם איזו מתנה מבקשים לשלוח הביתה את האורחים. כמו כן, מומלץ להיעזר במדריכי חיסכון לתכנון החתונה, ולו כדי שתוכלו לחסוך בהוצאות האירוע.

לאחר החתונה

אל תחשבי שלאחר החתונה ניתן כ"כ מהר לחזור לשגרה, אלא בתום החתונה יש לעבור בבנק ולהפקיד את ההון שנצבר, להתקשר לומר תודה לכמה אורחים אהובים, לסגור עם בעל הצימר פרטים אחרונים (ולברר אלו אטרקציות מצויות ליד), להזמין שולחן במסעדה הרצויה ואף יהיה נחמד להעניק מתנה ראשונה לבחיר ליבך שעתה הוא כבר בעלך. מה עוד? לסגור פרטים עם הצלם, להחזיר את שמלת הכלה ולהתרגל אט אט לרעיון שעתה את אישה נשואה, וגם אם בתחושה שום דבר לא באמת השתנה, הרי ששניכם עומדים עתה בתחילתו של מסע מופלא, ועל כן יהיה זה נחמד את תכתבו לעצמכם מכתב שאותו תקראו בעוד חמש שנים. המון מזל טוב!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...