Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים

הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים

אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה בתחום. ילידת חיפה ואם לשני מתבגרים, אלה מביאה עמה שילוב ייחודי של כישרון אמנותי, הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות וראייה עיצובית חדשנית.

לאורך הקריירה המרשימה שלה, אלה איישה תפקידים בכירים בחברות מובילות בתעשייה הישראלית ובתחום העיצוב, ביניהן טמבור ואבן קיסר. היא הובילה פרויקטים רבים ומגוונים בתחום עיצוב הפנים והלבשת הבית, הן בצפון והן במרכז הארץ. עבודותיה זכו להכרה ופורסמו במגזינים יוקרתיים ובמדורי עיצוב מובילים באינטרנט.

השכלתה האקדמית של אלה כוללת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה ותואר נוסף בעיצוב פנים ממכללת ויצו חיפה. מעבר לפרקטיקה העיצובית, אלה מחויבת גם להעברת הידע שלה לדור הבא של מעצבים. היא מרצה כיום במכללת ויצו בפני סטודנטים לעיצוב פנים, הן במסלול הבוקר והן בערב, ומתמקדת בנושאים כמו תכנון מטבחים, חידושים וטרנדים עדכניים בעולם העיצוב.

הגישה העיצובית הייחודית של אלה מדגישה את חשיבות תרגום צרכי הלקוח והפונקציונליות הנדרשת לשפה עיצובית מותאמת אישית. היא רואה בכך את האתגר המרכזי והמהותי ביותר בעבודתה כמעצבת פנים.

המשרד הבוטיק של אלה מציע מגוון רחב של שירותי עיצוב פנים, הכוללים עבודה על פרויקטים בבנייה פרטית, עיצוב פנטהאוז, שיפוץ דירות, התאמת דירות שנרכשו מקבלן לצרכים הספציפיים של הלקוח, הכנת תוכניות לשינויי דיירים ועיצוב פנים למשרדים, מסעדות וחנויות. בנוסף, אלה רכשה הכשרה ייעודית בתחום הלבשת הבתים וה-Home Styling.

הליווי שמספקת אלה ללקוחותיה הוא מסע מקיף ואישי. היא מסייעת בבחירת בעלי המקצוע המתאימים, החומרים האיכותיים, הטקסטיל הפונקציונלי והעדכני והאביזרים המשלימים שיהפכו כל חלל למקסים ומזמין. המטרה העליונה היא להפוך את הבית למעוצב, עדכני ומנוצל באופן מיטבי, כך שישקף נאמנה את אישיותם של הדיירים.

מקורות ההשראה של אלה מגוונים ועמוקים. הם נובעים מהתבוננות מעמיקה בחן הטבעי שמציע העולם, על מנעד הגוונים המרהיב ושילובי הצבעים המרתקים. גם מטיולים ברחבי העולם, ביקורים בגלריות ותערוכות אמנות – כל אלו מזינים את הראייה היצירתית הייחודית שלה. חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה עם אלה הוא לחשוף גם את הלקוחות למקורות השראה אלו.

קרדיט תמונה: אלה מורגן מעצבת פנים

לסיכום, אלה מורגן היא מעצבת פנים מובילה ומנוסה, בעלת חזון ייחודי וגישה כוללנית לעיצוב. עם ניסיון עשיר, השכלה רלוונטית, תשוקה אמיתית לתחום והתמקדות בלתי מתפשרת בצרכי הלקוח – אלה מסייעת ללקוחותיה להגשים את החלום ולהפוך את הבית למרחב מעוצב, פונקציונלי ומהמם שמשקף את אישיותם. בחירה באלה מורגן כמעצבת פנים היא הזדמנות לחוות מסע עיצובי מרתק, מלא השראה ומותאם אישית, שבסופו הופך הבית למקום שתמיד חלמתם עליו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...