Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחרו ספרי פסיכומטרי!

כך תבחרו ספרי פסיכומטרי!

רוצים להתחיל ללמוד למבחן הפסיכומטרי? מעדיפים לעשות את זה לבד ולא במסגרת שלקורס ייעודי? כאן נסביר איך לבחור ספרי פסיכומטרי שיעזרו לכם ללמוד היטב לקראת המבחן.

אפשרויות הלמידה

ישנן שתי דרכים עיקריות ללמידה לקראת המבחן הפסיכומטרי. הדרך הראשונה היא על ידי השתתפות בקורס ייעודי והדרך השנייה היא למידה עצמאית ובעזרת סיפרי לימוד ייעודיים. בעוד שההמלצה הגורפת היא ללמוד במסגרת קורס, יש אנשים שהלמידה העצמאית יותר מתאימה להם משלל סיבות ובמקרה כזה, הם נדרשים לרכוש לעצמם ספרי לימוד ולבחור אותם מתוך המבחר הקיים.

כך תבחרו ספרי פסיכומטרי!

מחברי הספרים

אחד הפרמטרים העיקריים, שיכולים לעזור לכם לבחור ערכת ספרי לימוד לפסיכומטרי הוא מחברי הספרים. הכוונה היא לא בהכרח למחבר הספציפי של הספר, אלא יותר לגוף שהמחברים משתייכים אליו. אם הערכה היא של מוסד מוכר ללימוד פסיכומטרי, הסבירות לכך, שאיכות הספרים היא גבוהה עולה באופן משמעותי.

מהדורות

כל הזמן יוצאים ספרי פסיכומטרי מוכרים במהדורות חדשות. ככל שהמהדורה היא חדשה יותר, הספרים מעודכנים יותר ומותאמים יותר לצרכי התלמידים. לכן, כאשר בוחרים ספרי לימוד, חשוב לבחור ערכת ספרים במהדורה החדשה ביותר שניתן למצוא באותו זמן נתון.

מבנה הספר

כפי שיש שיטות לימוד שונות לקראת הפסיכומטרי, כך גם ספרי הלימוד בנויים באופן שונה האחד מהשני. לכן מומלץ, לפני הרכישה, לעלעל בספרים ולראות את המבנה שלהם ולבדוק, האם הוא מתאים לתוכנית הלמידה שלכם, כפי שאתם רואים אותה בהמשך הדרך.

המלצות

היות שכמעט כולם נבחנים במבחן הפסיכומטרי סביר מאוד להניח, שאנשים רבים בסביבתכם כבר למדו לפניכם בעזרת ספרים כאלו ואחרים ואתם בהחלט יכולים לבקש מהם המלצות. יחד עם זאת חשוב לזכור, שלא כל מה שמתאים לחברים שלכם מתאים בהכרח גם לכם ולכן חשוב לשאול בדיוק למה הם ממליצים, או לא ממליצים, על הספרים שהם נעזרו בהם ולהפעיל שיקול דעת.

התאמות מיוחדות

תלמידים רבים, הן בתקופת בית הספר והן בתקופות הלימודים שלאחר מכן, זקוקים לשיטות ייחודיות ללימוד עקב ליקויי למידה מסוגים שונים וכאשר הם מתכוננים לקראת המבחן הפסיכומטרי, הם נתקלים שוב באותם הקשיים שהם חוו בתקופת הלימודים בבית הספר. במידה וגם לכם יש ליקויי למידה כלשהם חשוב שתדעו, שישנה אפשרות לרכוש ספרי פסיכומטרי ייעודיים ללקויי למידה, אשר יעזרו לכם להתכונן טוב יותר לקראת הבחינה הפסיכומטרית. בנוסף, ישנה אפשרות לבקש הקלות גם בבחינה עצמה, אבל מדובר על תהליך ארוך למדי ולכן מומלץ להתחיל אותו מוקדם ככל האפשר. 

אז אם אתם מעוניינים במידע נוסף לגבי ספרי פסיכומטרי באופן כללי וספרים מיוחדים ללקויי למידה ועל הדרכים לקבל הקלות במבחן הפסיכומטרי, תוכלו לקבל את המידע המלא באתר https://znk.co.il ולהתחיל לבדוק לאילו הקלות אתם זכאים ומה עליכם לעשות כדי לקבל אותן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...