Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לגייס את כח השמש לטובתנו

לגייס את כח השמש לטובתנו
קרדיט PIXABAY

במשך שנים רבות עמלה האנושות במטרה לרתום את כוחה העצום של השמש בכדי לייצר חשמל זול, ירוק ואמין. כיום לראשונה מבשילים באופן משמעותי המאמצים של האנושות וניתן להתקין מערכות סולאריות אשר מטרתן היא לייצר חשמל מהאנרגיה של השמש. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות העוסקות בתחום התקנה של מערכות סולאריות על גגות כאשר המטרה העומדת על הפרק היא לאפשר לכל אדם לחסוך באופן מהותי בצריכת החשמל שלו, ליצור רווח ממכירת חשמל עודף לחברת החשמל וכמובן, לייצר חשמל בצורה נקייה יותר וידידותית יותר לאיכות הסביבה ולעולם כולו. חשוב מאוד לבחור חברה אמינה ומקצועית, בעלת המלצות ומוניטין לצורך התקנת המערכות המדוברות.

קרדיט PIXABAY

כיצד זה עובד

מערכות סולאריות מתבססות על המרה של האנרגיה האגורה בקרני השמש לאנרגיה חשמלית זולה, אמינה ונקיה. המערכות המדוברות עושות זאת על ידי תהליך פיזיקלי אשר קרוי: אפקט פוטו וולטאי. לכן, תא סולארי נקרא תא פוטו וולטאי. האפקט של המערכת מתבסס על העובדה שקרני השמש כמו כל קרני אור, מורכבות מחלקיקים תת אטומיים אשר קרויים פוטונים. הפוטונים הם חלקיקים זעירים אשר מכילים כמויות אנרגיה שונות והם נורים מהשמש ומגיעים אל כדור הארץ כאשר הם מכילים את אותה כמות אנרגיה אשר נטענה בהם בשמש. לאחר שהם עוברים את העננים ואת שכבת האטמוספירה הם פוגשים את הלוח הסולארי אשר מורכב על הגג והוא בנוי מחומרים מתקדמים הקרויים מוליכים למחצה. אחת מהשכבות רוצה למסור חלקיקים של חשמל טעון בשן אלקטרון ואילו השנייה רוצה לקבל אותו. המערכת החשמלית הביתית תחובר על ידי חברת החשמל למד דו כיווני שימדוד את כמות החשמל שמיוצרת על ידי המערכת ואת כמות החשמל שחברת החשמל משלימה עבורכם. על בסיס זה חברת החשמל מבצעת זיכוי בחשבון של האדם בשיטת מונה נטו. תכנון מערכת סולארית חייב להתבצע על ידי חברה אמינה ומקצועית על מנת שהמערכת תפעל בצורה תקינה ואיכותית.

כיצד מתבצעת ההתקנה

מערכת סולארית צריכה להיות מותקנת על גג בגודל של 70 מ"ר ויותר. ככל ששטח הגג גדול יותר גם ניתן להתקין יותר קולטים ובהתאם לכך להפיק יותר אנרגיה. כאמור, חשוב מאוד להתקין את המערכת בצורה מדויקת ומקצועית, על כל גג באשר הוא וזאת בכדי שהיא תפעל בצורה תקינה ותאפשר לכם הפקת אנרגיה מקסימלית מקרני השמש. התקנת מערכות סולארית חייבת להתבצע בצורה נכונה. כדאי לדעת כי הזווית שבה חלקי המערכת צריכים להיות מותקנים וכל שאר הפרמטרים הנוגעים להתקנת המערכת חייבים להתבצע בדיוק מושלם ובאיכות גבוהה ועל כן, אין להתפשר על נותני השירות בתחום זה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...