Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עו"ד אסתר שלום – החשיבות שבייצוג משפטי תקין על ידי עורך דין גירושין

עו"ד אסתר שלום – החשיבות שבייצוג משפטי תקין על ידי עורך דין גירושין
קרדיט FREEPIK

בואו נשים את הדברים על השולחן ונאיר כמה דברים עבור כל מי שזקוק לייצוג משפטי כזה או אחר.

ככזאת שאומרת את האמת, בהליכים משפטיים במדינת ישראל או בכל מדינה אחרת בעולם, ובמיוחד בתיקי משפחה המתנהלים בבית המשפט לענייני משפחה : שופטים לא אוהבים לנהל משפט בו אחד הצדדים, או שניהם, מנהלים את המשפט לבדם ללא ייצוג משפטי. על פניו נראה שזו העדפה תמוהה שכן כל אחד זכאי לייצג את עצמו אך אם אין ידו משגת לייצוג משפטי פרטי בתשלום, מדוע אם כך שאדם לא ייצג את עצמו?

עו"ד אסתר שלום – החשיבות שבייצוג משפטי תקין על ידי עורך דין גירושין
קרדיט FREEPIK

אז ראשית כל המדינה מספקת ייצוג משפטי מטעמה ללא עלות וניתן להגיע לשירותים אלה באמצעות פנייה רשמית והגשת בקשה למוסדות הרלוונטיים. 

אך שוב, מעבר לעניין הטכני, בוודאי שמחשבתם של שופטים בדרך כלל, (גם אם הלא מוצהרת) בדבר העדפתם שלא לנהל משפט בייצוג משפטי בלעדי של הצדדים ללא עורך דין מובנת והגיונית ואינה נובעת מטעמי נוחות אישית בלבד, אלא מההבנה שזו לא טובת המיוצגים עצמם. 

מדוע? כיוון שניהול משפט ללא עורך דין ובטח ללא עורך דין גירושין, עלול לגרום לנזק רב לאותו מיוצג אשר אינו בקיא בחוק וכלל אינו ידוע כיצד לנהל את המשפט, לא בפן הטכני והפחות חשוב ניחא, כיצד למשל יש להגיש מסמכים וכדומה, אלא בצד המהותי שלו. 

ייצוג עצמי ללא עורך דין גירושין, מעבר להיותו לא חכם מבחינה מקצועית, עלול להסב נזק ולא להביא לתוצאות הרצויות, הלכה למעשה ומיוצג ללא עורך דין גירושין יורה לעצמו לא ברגל אחת אלא בשתי הרגליים בעשותו כך ועלול לאבד את זכיותיו על ילדיו ועל רכושו בשל כך, לעיתים לא במישרין אלה בעקיפין, כתוצאה מנפילה בין הכיסאות של דברים ואי יכולת של המיוצג לייצג את עצמו בצורה כזאת שתועיל לו ותציג את הצד שלו בצורה קוהרנטית ורלוונטית לתיק ולחוק.

זקוקים לייצוג משפטי מקצועי הולם בתיקכם בבית המשפט לענייני משפחה? עו"ד אסתר שלום היא עורכת דין גירושין בעלת ניסיון רב בניהול תיקים בבית המשפט לענייני משפחה החל מניהול תיקי מזונות, משמורת, הסדרי ראייה, צוואה וירושה, הסכמי ממון, גישור ועוד.

צרו קשר או השאירו פרטים לתיאום פגישה ראשונית עם עו"ד גירושין אסתר שלום

אגב, באומרנו שעדיף למיוצגים לנהל את תיקם בעזרת עורך דין גירושין, אין אנו מתכוונים לכך מסיבות של הצגת הדברים בצורה שתהא מרשימה יותר או תיאטרלית, כפי שיכול להצטייר או כפי שאנו מכירים מהסרטים, שכן ראשית כל שיטת המשפט בישראל אינה עובדת לפי שיטת המושבעים הנהוגה בארצות הברית, אלא מהסיבות הטריוויאליות והמעשיות ביותר, המכירות בכך שרק בעל מקצוע, עורך דין גירושין במקרה הזה, רצוי שינהל את התיק ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ממש כפי שאם רכבכם התקלקל או עבר תאונה ואינכם בעלי מקצוע בתחום תיקון הרכב, לא תנסו לתקן את רכבכם לבד ובטח שלא לעלות על הכביש לאחר שניסיתם לתקן את הרכב בכוחות עצמכם ללא כל ידע וניסיון בתחום. 

עורך דין גירושין טוב ייצג אתכם בצורה טובה יותר מאשר אתם תייצגו את עצמכם ללא קשר לרמתו. עו"ד גירושין ואפילו עורך דין גירושין מתחיל, ללא ספק יצליח בניהול המשפט טוב יותר מכם למרות שאולי אתם חושבים שלא כך הם פני הדברים. 

מה החשיבות של עורך דין גירושים מנוסה על פני עורך דין מתחיל אם כן?

אם נמשיך בהשוואה למתקן רכבים מקצועי, כמובן שיש חשיבות לרמת המתקן, לידע שלו בתחום, לניסיון שלו בטיפול ברכבים מסוג זה שיש לכם וכדומה. עורך דין גירושין מנוסה ומקצועי יכול לעשות את כל ההבדל בין תוצאות משפט טובות לבין תוצאות משפט רעות עבור אותו מיוצג. 

אמנם השופט הוא זה שבוחן את הדברים וקובע את המציאות בשטח עבור המיוצגים וילדיהם, אך תפקידו של עורך הדין להראות לו את הדרך לשם, כך שיקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור המיוצג או המיוצגת שלו, אם זה על ידי הצגת הראיות בצורה הנהירה ביותר או על ידי מתן הסבר מנומק והולם לחוק בדבר רצונותיו וצרכיו של המיוצג וילדיו בתיק וכיצד על בית המשפט לתת מענה הוגן לצרכים ולרצונות הללו, בהתאם למה שהחוק מאפשר ובקורלציה מוחלטת, לא רק לחוק אלא גם למה שנכון והגיוני שיעשה בעיינו של המיוצג בתיק בכל העניינים הרלוונטיים, קרי, הסדרי הראייה, עם ילדיו, דמי המזונות, חלוקת הרכוש וכדומה.

נקלעתם למשבר בחיים הנישואים שמוביל אתכם בדרך לא דרך אל גירושים קשים שאינכם יודעים הם יסתיימו? אל תתנו לרוחכם ליפול ובראש ובראשונה הכירו בכך שעליכם לקבל ייצוג משפטי הולם על ידי עורך דין או עורכת דין, אין זה משנה כל עוד מדובר בבעל או בעלת מקצוע בכיר ומנוסה, שייתן לכם את ההזדמנות להראות ולהשמיע לבית המשפט בצורה הטובה ביותר, את הצד שלכם בסיפור, ידאג לעמוד על האינטרסים שלכם, חשוב מכל, ידע לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר, החכמה ביותר והאנושית ביותר, כך שהשופט ירתם לצידכם, ישמע ויבין את הצד שלכם בסיפור וידע כתוצאה מכך, איזה החלטות עליו לקבל בתיק בעניינכם למענכם ולמען ילדכם.

פנו עכשיו לקבלת ייצוג משפטי ומקצועי הולם בכל תיק הדורש ניהול בבית המשפט לענייני משפחה על ידי עורכת הדין אסתר שלום. מוזמנים לגלוש עוד באתר, לקבל טיפים ומידע חשוב לגביי תיק משפחה וליצור קשר מידי לקבלת מענה טלפוני או להשארת פרטים באתר ולחזרה אליכם. להתראות ובהצלחה. 

פנו אל עו"ד גירושין אסתר שלום, האמונה על ניהול תיקי משפחה מורכבים ובעלת ניסיון משמעותי בייצוג גירושין וקבלו תמיכה וייעוץ מקצועי! 

יודגש כי המאמר אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי ובכל עניין בנושא מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום.

עו״ד אסתר שלום

דרך אבא הלל 7, רמת גן, 5252204

טלפון: 052-970-6731

ester-law.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...