Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רכיבה על סוסים בנתניה – יצאנו לבדוק את חוות הפקאן

רכיבה על סוסים בנתניה – יצאנו לבדוק את חוות הפקאן
התמונה צולמה ע"י חוות הפקאן

ביישוב בורגתה, לא הרחק מהעיר נתניה, מסתתרת לה פנינת טבע ייחודית ושונה מהנוף השורר מסביב. מדובר על חוות הפקאן. חווה לרכיבת סוסים עבור רוכבים מקצועיים וחובבים. 

כל מי שמגיע לחווה, יכול להתרשם מיד מהעיצוב והסגנון שלה, משטח החווה המיועד לרכיבה, וכן מהמבנים האיכותיים אשר מתוחזקים היטב שם שוהים הסוסים. מבנים אלו נשכרים על ידי בעלי סוסים ממקומות שונים שאינם יכולים לגדל את הסוס שלהם בעצמם, וכן הם משמשים את סוסי החווה, אשר משרתים רוכבים מסוגים שונים. 

חוות הפקאן מנוהלת על ידי צוות מקצועי אשר מתמחה בטיפול סוסים ואוהב אותם אהבה אמיתית. אפשר לראות את זה ביחס שהם מעניקים לסוסים ובאופי הטיפול המסור שהם מספקים להם. לכן גם כל הסוסים בריאים, נראים טוב ומתחברים לכל מי שמגיע אל החווה, בין אם זה בשביל לרכב עליהם ובין אם זה בשביל לטפל בהם. 

רכיבה על סוסים בנתניה - יצאנו לבדוק את חוות הפקאן
התמונה צולמה ע"י חוות הפקאן

הרבה יותר מחוות סוסים

בישראל פזורות לא מעט חוות סוסים באזורים שונים ברחבי הארץ, אך מעטות מהן דומות לחוות הפקאן, בין אם זה בכל מה שקשור לעיצוב ולאיכות ובין אם זה בכל מה שקשור לאופי וסוג השירותים שהחווה מספקת לכל מי שמגיע אליה. 

צוות החווה מציע מגוון רחב של סוגי רכיבה על סוסים בנתניה והאזור לקהל הרחב, כולל למי שמעולם לא רכב על סוס. בין היתר, החווה מציעה רכיבה אישית, זוגית, רכיבה בקבוצות, רכיבה לכבוד אירועים מיוחדים ועוד. צריך להדגיש, הרכיבה מתבצעת גם בתחומי החווה וגם מחוץ לה, באזורים מסביב. כך מי שרוצה יכול ליהנות מחוויה ייחודית של רכיבה בשטח, בטבע, במסלולים משתנים, בשעות שונות של היום, כאשר ניתן להפוך כל רכיבה לחוויה ומאורע מיוחד. 

לכאן מגיעים זוגות אשר רוצים ליהנות מרכיבה רומנטית, קבוצות שרוצות ליהנות מחוויה קבוצתית משותפת, הורים אשר מבקשים לחגוג לילדיהם יום הולדת או אירוע שמח אחר, ועוד שורה ארוכה של אנשים שמבקשים לרכב על סוסים וליהנות מחוויה ייחודית שכזו. 

ביקור קצר בחווה, מלמד עד כמה המקום הזה מיוחד, נעים ושונה. צוות העובדים כאן הוא מאוד מקצועי, מסור, אוהב סוסים ולא פחות את הרוכבים שמגיעים למקום. 

בעלי הסוסים נהנים משירות VIP שלא נראה במחוזותינו והם יכולים לישון בלילה בשקט, בידיעה ברורה שהסוס שלהם מקבל את הטיפול הטוב ביותר שיש. הסוסים מקבלים את המזון האיכותי ביותר עם טיפול רפואי מתאים וכל מה שהם צריכים בשביל להיות בריאים וחזקים. 

אורחים שמגיעים לחווה לצורך רכיבה על סוסים בנתניה והאזור, מקבלים הדרכה מלאה, ליווי, ואת כל מה שנדרש בשביל לחוות את חווית הרכיבה במלואה. במקום מארגנים אירועי חברה, אירועי גיבוש ואירועים אחרים בסטנדרט הגבוה ביותר. אפשר להוסיף לרכיבה גם שירותים נוספים, אשר יהפכו את היום ואת האירוע בכלל למיוחד יותר. 

למה משתלם לרכב כאן?

ישנם לא מעט אזורים מיוחדים לרכיבה על סוסים בישראל, אך נדמה שאין אזור יפה יותר מזה. רכיבה על סוסים בנתניה והסביבה, חושפת את הרוכבים לנופים המשגעים של אזור השרון והסביבה, וכן מאפשר להם להיחשף למגוון רחב של מסלולי שטח ייחודים. 

חשוב להדגיש, לא מדובר במסלולים מסובכים וקשים, אלא מסלולים שכל אחד ואחת, בין אם הם צעירים או מבוגרים יכולים לרכב בבטחה וליהנות מהחוויה. בכל מקרה, המדריכים והמלווים של חוות הפקאן ידריכו וכן ילוו אותם בעת הצורך. רכיבה על סוסים בנתניה מעולם לא היתה קלה ומהנה יותר מאשר עם החבר'ה של חוות הפקאן. 

להזמנת טיול רכיבה על סוסים בחוות הפקאן לחצו כאן

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...