Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שף פרטי עד הבית

שף פרטי עד הבית
קרדיט pixabay

הרבה אנשים הולכים למסעדות ומצפים לארוחה מעשה ידי השף ולבידור שכולל קצת מעבר לאוכל. בהרבה מקרים, האכזבה היא גדולה. השף לא תמיד מכין את האוכל ואפילו לא תמיד נמצא במסעדה, הבידור הוא מינימלי שכן האינטראקציה עם השף היא מינימלית עד לא קיימת ולמעשה, אנשים מרגישים שהם שילמו על מסעדת שף, אך קיבלנו פשוט מסעדה. אחת הדרכים לקבל את הכל, היא פשוט להזמין שף פרטי עד הבית ולקבל את כל החוויה מבלי לצאת החוצה.

קרדיט pixabay

חוויה לכל החושים

כאשר מזמינים שף פרטי מקבלים חוויה לכל החושים. השף מכין את הארוחה במו ידיו וכידוע, כאשר אוכלים אצל שפים, מקבלים גם טעם, גם ריח וגם מראה מיוחד לעיניים. בנוסף, השפים הטובים באמת מביאים איתם גם כריזמה ייחודית ומעניקים ערך מוסף לביקור. חלקם יוצאי ריאליטי או שפים מפורסמים בעצמם, שיודעים להביא את השואו מעבר לאוכל. כאשר מארחים, רוצים לספק לאורחים את הבידור הטוב ביותר, ושף פרטי שמגיע עד הבית, הוא בהחלט בידור יוצא דופן, שמספק חוויה שונה לאנשים.

התאמה לסוג האירוע

כאשר מתכננים אירוע גדול לחברים או אירוע אינטימי, אפשר להזמין שף פרטי עד הבית ולקבל אירוע מסוג שונה, כזה שלא מקבלים בכל מקום ואצל כל חבר. כאשר מדובר בארוחה זוגית רומנטית, השף ייצר אווירה זוגית ואינטימית והאוכל שלו יהיה אוכל קליל המתאים לזוגות. אם מדובר בארוחת חברים גדולה, השף ייצר אווירה שמחה, עם אוכל כבד יותר, ואף יביא איתו עוזרים לעזרה, שכן יש הרבה אורחים. השפים הטובים יודעים להתאים את עצמם למאורע, ולספק ללקוחות שלהם ערב מותאם, עם האוכל שהם אוהבים, אבל ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר.

יצירת הארוחה המושלמת

לפני שמזמינים שף פרטי עד הבית כדאי לתאם ציפיות לגבי המטבח שלכם – מה יש בו, מה חסר בו, ומה השף צריך כדי לייצר את ארוחת החלומות שלכם. כדי להגיד לו גם מה אתם אוהבים, מה אתם מעדיפים, מה אתם שונאים והאם ישנם אי אילו אילוצים כמו אלרגיות מסוימות. ככל שהשף יידע יותר איך לעבוד, הארוחה והחוויה שלכם תהיה מושלמת יותר. כמובן ששווה לשתף את השף בכל נושא הכשרות והרמה שלה, כך שהשף ידע את כל הפרטים הקטנים על מנת ליצור את הארוחה המתאימה ביותר לקהל שלו.

אטרקציה יוצאת דופן

הזמנת שף פרטי עד הבית זה למעשה אטרקציה יוצאת דופן, שונה בנוף שלנו וייחודית מאוד לקהל הישראלי. כאשר רוצים לחגוג אירוע מיוחד, יום הולדת עגול או מסיבת שחרור למשל, כדאי להזמין אירוע קולינרי יוצא דופן כדי לבדל אותו מסתם עוד מסעדה או אירוע חברי. השפים של היום הם כוכבים אמיתיים ורובם יודעים להתאים את עצמם גם לארוחות הביתיות, ובכך לתת חוויה שעולה על זו של המסעדה המסורתית.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...