Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתמודד עם אישומים חמורים

להתמודד עם אישומים חמורים
credit- canva

הדין הפלילי כולל בתוכו אין ספור עבירות ברמות חומרה שונות, מעבירות כמו פריצה, שוד והימורים, ועד עבירות חמורות כמו סחר בסמים, אינוס, עבירות אלימות ואפילו רצח. את עבירות אלה חוקרת המשטרה ומגישה את מסקנותיה לפרקליטות, אשר מחליטה האם להתחיל הליכים משפטיים כנגד החשוד בביצוע העבירה או לוותר על התיק. ההליך הפלילי בבית המשפט אף הוא מורכב מכמה שלבים ויכול להסתיים בכמה נקודות זמן שונות – הסדר טיעון, גזר דין ואפילו בזמן השימוע ההתחלתי. אם גם אתם מתמודדים עם חקירה משטרתית בחשד לביצוע עבירה פלילית, ללא ספק פניה אל עורך דין מומחה בסדר הדין הפלילי היא הבחירה הנכונה בעבורכם על מנת להביא לביטול התיק, לזיכוי או להקלה בעונש לכל הפחות.

59
credit- canva

לעבור את הקשיים שבדרך

בגלל מורכבותו של ההליך הפלילי והעומס הרב הקיים על בתי המשפט, פעמים רבות הפרקליטות מעדיפה להימנע מהליך משפטי ארוך ומייגע אשר גוזל משאבים רבים מהמערכת, ומעדיפה להגיע להסדר טיעון עם הנאשם בשלב מוקדם ככל האפשר. על מנת להגיע באמצעות משא ומתן להסדר הטיעון הטוב ביותר בעבורכם כאשר אם מואשמים בביצוע עבירה פלילית, פניה אל עורך דין פלילי במרכז או באזור מגוריכם היא ללא ספק הבחירה הנכונה. בחירת עורך דין מומחה לסדר הדין הפלילי, כמו גם בעל ניסיון רב בליווי, ייצוג וייעוץ בתיקים מורכבים יוכל לסייע לכם להגיע להסדר טיעון מקל ככל האפשר.

לקבל ייעוץ משפטי מקצועי

בעת חקירה פלילית עוד מרגע התשאול הראשוני של העדים והחיפוש אחר הראיות, עליכם לזכור כי כל מילה שנאמרת, גם במצב שנראה "מחוץ לפרוטוקול" כמו שיחת חולין או הפסקת עישון, כנראה מוקלט ומתועד ועשוי לשמש כנגדכם. על מנת להימנע מאותן טעויות אשר עלולות להשפיע באופן משמעותי על חייכם ועל חירותכם, כדאי לפנות אל עורך דין פלילי בתל אביב או באזור מגוריכם כבר בהתחלה, מהרגע שזומנתם לחקירה ראשונית. עורך הדין יוכל לבנות בעבורכם אסטרטגיה משפטית נכונה אשר תסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם, לדעת את זכויותיכם ולמצותן. עורך הדין איתן סבג הוא עו"ד מומחה לסדר הדין הפלילי, אשר ליווה וייצג אין ספור נאשמים בהליכים משפטיים פליליים וסייע להם למצות את זכויותיהם בהליך ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר בעבורם. אם גם אתם מתמודדים עם אישומים וחשדות בעבירה פלילית, עורך הדין סבג ישמח לסייע לכם לאורך כל הדרך. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו למספר 0506846840 ונחזור אליכם בהקדם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...